پلمب دو تالار پذیرایی متخلف در شهرستان پردیس/ یک تالار اخطار پلمب بحرانی گرفت

دو تالار متخلف که علیرغم ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد ملی و پیگیری‌های کمیته شهرستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند پلمب شدند.

به گزارش صبح پردیس، سیدمهدی حسین‌نژاد معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرماندار پردیس با اعلام این خبر افزود: در پی اجرای مصوبات کمیته شهرستانی مقابله با کرونا مبنی بر تشکیل تیم گشت و نظارت برای بررسی وضعیت اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی، این تیم با محوریت اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرماتداری و با حضور نمایندگان شبکه بهداشت، تعزیرات حکومتی، اصناف،صمت و پلیس اماکن تشکیل شد.

وی گفت: این تیم در بازدیدهای شبانه انجام شده با ۲ تالار پذیرایی مواجه شدند که علی رغم صدور اخطار و تذکر قبلی، اقدام به برپایی مراسم کرده بودند و پس از تنظیم صورتجلسه مربوطه، این دو تالار پلمب شد.

حسین نژاد همچنین از صدور اخطار پلمب برای یک تالار دیگر سخن گفت و با قدردانی از همکاری همه ادارات مرتبط اظها کرد: اداره بازرسی فرمانداری به صورت مداوم در بازه های زمانی مختلف اقدام به تشکیل تیم گشت و بازرسی و پایش وضعیت موجود و ارائه گزارش به فرماندار و رئیس کمیته مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان می‌کند تا از سلامت مردم با جدیت محافظت شود و این موضوع نیازمند همکاری شهروندان نیز هست.

منبع: برنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا