پاسخگویی به ۴۵ شهروند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری پردیس

طی ماهه نخست سال جاری، پاسخگویی به ۴۵ شهروند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری پردیس انجام گرفت.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، سامانه ۱۳۷ در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارتباط مؤثر و مستقیم با شهروندان، دریافت گزارشات مردمی، ارائه خدمات به موقع و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری وقت در اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی راه اندازی شده است.

با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور شهری و مشکلات و معضلات شهر برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی‌های اخیر تا ۸۵ درصد از نیاز آنها برای مراجعه به شهرداری کاسته شده است.

سامانه ۱۳۷ در شهرداری پردیس طی ماه نخست سال‌جاری از طریق دریافت گزارشات مردمی به ۴۵ درخواست شهروندان پاسخ داده و در کمترین زمان ممکن به رفع مسائل مطرح شده پرداخته است.

بیشترین درخواست‌ها در ماه نخست مربوط به آبگرفتگی معابر  بوده است.  شهروندان می توانند با شماره گیری ۱۳۷، مسائل و مشکلات خود در حوزه مدیریت شهری را با مدیران شهرداری در میان بگذارند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا