پنجمین مجمع سلامت سالانه شهرستان پردیس برگزار شد

پنجمین مجمع سلامت شهرستان باحضور مسئولان استانی و محلی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این جلسه به ریاست حسین آرموریان مقدم معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار و با حضور دکتر خانی رییس خانه مشارکت استان تهران، مدیر گروه واحد آموزش و ارتقا سلامت و رئیس گروه باروری و سلامت خانواده از معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان پردیس وروسا و نمایندگانی از ادارات شهرستان برگزار شد.

درابتدای جلسه دکتر آسیایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تشریح دست آوردهای این شبکه طی سال گذشته گفت: با توجه به گستردگی خدمات در حوزه سلامت، هدف اصلی مجمع تاکید بر همکاری های بین بخشی به منظور بررسی مشکلات پیش روی مردم در راستای دستیابی عادلانه به سلامت است.

 آرمودیان معاون سیاسی، انتظامی فرماندار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در برنامه‌ریزی‌ها برای سال جدید را بسیار مهم دانست و گفت: در حوزه بهداشت و سلامت اقدامات قابل توجهی در شهرستان پردیس انجام گرفته است که بعضی از آنها در استان تهران برای اولین بار روی داده و ما باید بر اساس منویات رهبری و نیازها و پتانسیل شهرستان برنامه‌ریزی‌های مناسبی را برای سال جدید انجام دهیم.

در ادامه دکتر خانی ضمن اشاره به اهداف خانه مشارکت مردم در سلامت و اینکه متولی و سهامداران اصلی مردم هستند، حضور ادارات را در پیگیری مطالبات مردم مهم دانست و در ادامه حصاری دبیر خانه مشارکت شهرستان پردیس گزارش عملکرد سال گذشته را به اختصار بیان کرد. 

در پایان ضمن قرائت بیانیه و متعهد شدن ادارات و سازمان‌ها در پیشبرد اهداف، از واحدهای مشارکت کننده و خیرین حوزه سلامت تقدیر شد.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا