زنده‌گیری یک راس بره‌میش وحشی در پردیس برای تیمار

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس از زنده‌گیری و تحویل یک راس بره میش وحشی به این اداره جهت نگهداری و تیمار خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محسن رضاییان، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس اظهار کرد: روز گذشته طی گزارش واصله مبنی بر دیده شدن یک راس بره میش وحشی در این شهرستان، ماموران اجرایی این اداره سریعا در محل حضور پیدا کرده و پس از بررسی موضوع، حیوان وحشی را زنده‌گیری کرده و برای درمان اولیه و نگهداری به یگان حفاظت محیط زیست استان تهران انتقال داده شد.

وی افزود: به منظور نگهداری موقت و تیمار، این بره میش وحشی به مرکز بازپروری حیات‌وحش پارک پردیسان منتقل شد تا پس از بهبودی به دامان طبیعت بازگردد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس با اشاره به اینکه در این شهرستان با توجه به ساخت‌و‌سازهای زیاد و نزدیک شدن مناطق مسکونی به زیستگاه‌ها شاهد این چنین اتفاق ها در این شهرستان هستیم.

رضاییان تصریح کرد: شهروندان و دوست‌داران محیط زیست در صورت مواجه با اتفاقات این چنینی قبل از هرگونه اقدام با شماره تماس 76286460 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پردیس یا سامانه 1540سازمان حفاظت محیط زیست تماس حاصل فرمایند.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا