فعالیت چشم‌گیر در پروژه‌های عمرانی/ مسکن مهر پردیس، کارگاه بزرگ ساختمانی کشور

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در بازدیدی چند ساعته از پروژه‌های مسکن مهر، به صورت میدانی آخرین وضعیت فعالیت و پیشرفت پروژه‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس ، در این بازدیدها عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت فنی و اجرایی، رئیس اداره پیمان و رسیدگی، مدیر فنی و اجرایی، مدیر زیرساخت شرکت عمران پردیس، مدیر راهبردی فاز ۸ و مدیر طرح فازهای ۵ و ۹ مدیرعامل شرکت عمران را همراهی کردند.

فعالیت پرحجم در اغلب پروژه‌های مسکن مهر، نکته قابل توجه این بازدیدها بود که با تاکید مدیرعامل شرکت عمران مقرر شد با افزایش توان اجرایی در پروژه‌ها، حداکثر استفاده از فصل کاری شود. محبت‌خواه همچنین بر تکمیل و تحویل لیست افتتاحات خردادماه تاکید و اعلام کرد پروژه‌ها می‌بایست به صورت چند شیفت فعال باشند و در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری، با خاطیان برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران همچنین ضمن اخطار و گلایه از برخی انبوه‌سازان کم‌کار، در جلسه سرپایی با این دسته از پیمانکاران برنامه زمان‌بندی کوتاه مدت تعیین نمود و اعلام کرد فعالیت هر پروژه به صورت روزانه رصد می‌شود و بازدیدها نیز تا اتمام پروژه ادامه‌دار خواهد بود و در صورت کم‌کاری، تعیین تکلیف پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

با اعلام محبت‌خواه، ۳۰۰۰ واحد از پروژه‌های مسکن مهر و ۵۰۰ واحد از طرح نهضت ملی پردیس در لیست افتتاحات خردادماه قرار دارد و در تلاش هستیم با همکاری دستگاه های خدمات‌رسان بتوانیم کلیه این واحدها را تحویل مالکان دهیم.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا