۳ گروه نظارتی اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان پردیس را رصد می‌کنند/ طرح شهید قاسم سلیمانی با محوریت سپاه اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس با اعلام اینکه تلاش همه ادارات و دستگاه ها، اجرای صحیح شیوه نامه های بهداشتی و اعمال محدودیت ها است، از نظارت ۳ تیم بر رعایت درست این موارد خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، رضایی اظهار کرد: از ابتدای آذر ماه که دور جدید محدودیت ها اعلام شد، شاهد همکاری بسیار خوبی توسط اصناف و دیگر اقشار مردم بوده ایم و امید بسیار داریم با همین روند وضعیت شهرستان مجددا به سفید تبدیل شود.

وی از معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار به عنوان مسئول اجرایی مصوبات، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی به عنوان مسئول نظارت بر اقدامات اداره صمت و اتاق اصناف و معاون فنی و عمرانی فرماندار نیز ناظر و هماهنگ کننده اقدامات بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری ها در شهرستان نام برد.

رضایی از برگزاری جلسه ای برای هماهنگی اقدامات مربوط به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و کمیته زیرمجموعه شهرستانی به ریاست معاون سیاسی فرماندار در ابتدای هفته همزمان با شروع محدودیت ها خبر داد.

وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه و از ابتدای هفته، سه تیم با وظایف مجزا برای بازدید از ادارات، بانک ها و مشاغل در ساعات کاری، گشت بازدید از اصناف و گشت بازدید شبانه برای جلوگیری از هر گونه فعالیت گروه های شغلی مشمول محدودیت ها پس از ساعت ۱۸ تشکیل و به طور مداوم بازدیدها انجام می شود.

رضایی تصریح کرد: ادارات و دستگاه ها باید الگوی سایر اقشار در رعایت شیوه نامه ها باشند و به همین دلیل در جلسه برگزار شده مقرر شد به منظور جلوگیری از سهل انگاری در اجرای مصوبات کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در ادارات، بر اساس گزارش واصله از اکیپ نظارت و بازرسی، از اداراتی که همکاری لازم در اجرای مصوبات را به عمل آوردند تقدیر و اداراتی که در این خصوص بی توجه بودند نیز تذکر لازم را به صورت هفتگی دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس همچنین به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت سپاه پاسداران شهرستان پردیس به صورت محله محور از اول آذر ماه اشاره کرد و گفت: در جلسه هماهنگی مقرر شده است ناحیه مقاومت بسیج نسبت به معرفی نماینده به فرمانداری برای هماهنگی بیشتر، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و ارسال گزارش مربوطه اقدام کند.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا