در روز طبیعت بیش از هزاران خودرو از جاجرود بازگردانده شدند

بخشدار جاجرود گفت: امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در مناطق گردشگری جاجرود، عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری‌ها اقدام به انسداد ورودی‌های روستاها و شهرهای این منطقه کردند و طی امروز هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالله کمالی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای عدم حضور گردشگران در روز طبیعت، اظهار کرد: روز طبیعت در آبشار کمرد، روستاهای خجیر، سنجریون و ترققون در منطقه حفاظت شده خجیر، شهرهای سعیدآباد و خسروآباد در جاجرود با حضور نیروی انتظامی، بسیج و عوامل دهیاری‌ها مسدود شد.

وی با بیان اینکه هرساله در روز ۱۳ فروردین این مناطق میزبان هزاران گردشگر بود، گفت: امسال با توجه به اعلام ممنوعیت اتراق در این مناطق عوامل نیروی انتظامی، بسیج و دهیاری‌ها اقدام به انسداد ورودی‌های روستاها و شهرها کردند و طی امروز هزاران خودرو از این مناطق بازگردانده شدند.

بخشدار جاجرود افزود: با تلاش‌های انجام گرفته تا بعدازظهر امروز گیت‌های ایست بازرسی این مناطق فعال بودند اما به دلیل موقعیت جغرافیایی جاجرود که بین تهران و پردیس قرار گرفته گردشگران خودروها را در کنار جاده قدیم بومهن، تهران و در حوزه تهران پارک کرده و به شکل پیاده به حاشیه رودخانه جاجرود می‌رفتند.

کمالی ادامه داد: به‌رغم تذکرات و جریمه‌های اعمال شده بعد از ساعت ۱۴ امروز تعداد اندکی از گردشگران در کوه‌های حوزه تهران و بخشی در حاشیه رودخانه جاجرود اتراق کردند.

وی تأکید کرد: با تلاش عوامل بخشداری، دهیاری‌ها و شهرداری‌های حوزه جاجرود تعداد بسیاری از گردشگران بازگردانده شدند و تعداد معدود باقی مانده نیز پس از چندساعت با حضور عوامل نیروی انتظامی و راهور منطقه را ترک کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا