عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس:

در حوزه فرهنگی، سازندگی و توسعه پردیس از تمام پتانسیل‌ها بهره خواهیم برد

عبدالعظیم رضایی سرپرست فرمانداری پردیس در مراسم معارفه خود و در جمع مسئولان حاضر در جلسه شورای اداری شهرستان، به استفاده از تمام پتانسیل ها برای توسعه همه جانبه شهرستان تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، وی در ابتدای سخنان خود با تسلیت لیالی قدر و شهادت حضرت علی(ع) اظهار امیدواری کرد: شیوه زندگی آن حضرت در حکمرانی دینی، برای حاکمان بخش‌های مختلف استفاده و نامه معروف حضرت امیر(ع) به مالک اشتر مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد.

رضایی با اشاره به شرایط کشور و مباحث  اقتصادی و معیشت مردم گفت: مشکلات و تورم برای مردم طاقت‌فرسا شده و بدعهدی استکبار جهانی و رئیس‌جمهور نابخرد آمریکا این مشکلات را در کشور به وجود آورده و نشانه همه ما باید به‌ سوی آمریکایی‌ها باشد و برای این جنگ اقتصادی لازم است نسبت به گذشته روش‌ها، تدابیر و عملکرد متمایز داشته باشیم و این وظیفه ایست که به عهده ما قرار داده‌شده و خود انجام آنرا قبول کرده ایم.

فرماندار پردیس در ادامه شهرستان پردیس را تازه تاسیسی و نوپا دانست و تصریح کرد: این شهرستان جای کار بسیار بیشتر از این دارد و باید در زیرساخت‌های خدمات رسانی، استانداردسازی  فضاها و سرانه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و رفاهی، که از وظایف بارز دولت است با کمک همه بخش ها ورود پیدا کرد و مدیری که انتظار دارد با انجام کارها به روال طبیعی به مقصد برسد ، باید در این مورد تجدید نظر کرده و انگیزه قوی را به سازمان خود وارد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس  نظم را جز اولویت‌های هر رخدادی دانست و خاطرنشان ساخت: در حوزه فرهنگی، سازندگی و توسعه پردیس از تمام پتانسیل‌ها بهره خواهیم برد و از مدیران می خواهیم که با کار جدی و همدلی و همفکری کارها را به سرانجام رسانده و وظایف را به بهترین نحو جامعه عمل بپوشانند.

وی ضمن اظهار امیدواری برای خدمتگزاری خوب به مردم، گفت: به‌زودی با برگزاری جلساتی در خدمت روسای ادارات و سایر اقشار مردم خواهیم بود و از موارد و نظرات مردم و مسئولان برای بهبود امور  بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا