تردد بین استان‌های تهران و البرز آزاد است/ انسداد چهار نقطه شرق استان تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت ۱۰ صبح فردا چهار نقطه شرق استان تهران مسدود و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری خواهد شد ولی عبور و مرور خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است.

به گزارش صبح پردیس، ایرج کهریزی در خصوص اجرای محدودیت‌های تردد در شرق استان تهران در طی تعطیلی‌های سراسری یکم آذر ماه، اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌های جدید این فرماندهی با ایجاد ایستگاه‌های بازرسی در چهار نقطه فیروزکوه، آبعلی، چرمشهر و شریف آباد که از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز خواهد شد با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: خروج خودروهای پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان‌های تهران و البرز ممنوع بوده و تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار، مسافر، مایحتاج و ارزاق مردمی همچنین سوخت از این استان‌ها آزاد است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است و فقط خروج خودروهای بومی از استان تهران و البرز به دیگر استان‌ها همچنین ورود خودروهای غیربومی به داخل استان‌های تهران و البرز ممنوع خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: این محدودیت از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه در چهار نقطه خروجی و ورودی شرق استان تهران اعمال و عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و با خودروهای متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راه در این گیت‌ها به رانندگان توصیه می‌کنند تا از ادامه مسیر پرهیز کنند و اگر راننده‌ای اصرار بر نقض قانون داشته باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای خودروی وی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: دوربین‌های ثبت تخلفات طی مدت اجرای محدودیت‌های کرونایی، خوردوهای غیربومی را جریمه خواهند کرد همچنین تردد و عبور خودروهای بومی استان‌های تهران و البرز از این دوربین‌ها بلامانع خواهد بود.

کهریزی بیان کرد: طی تبصره‌ای از ابلاغیه‌ای که ساعتی پیش به این فرماندهی ارسال شده، ممنوعیت‌ها از انتهای حوزه استحفاظی استان تهران و البرز، فاتب، شرق، غرب و البرز آغاز و به صورت یکپارچه ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا