بخشدار جدید بومهن معرفی شد

سیاوش نوری به عنوان بخشدار جدید بومهن معرفی شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه خبری فرمانداری شهرستان پردیس، صبح امروز در نشستی با حضور فرماندار پردیس، معاونان فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بومهن، دهیاران بخش بومهن و روسای شوراهای اسلامی این بخش، سیاوش نوری به عنوان بخشدار جدید بومهن معرفی شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در ابتدای این نشست مردم را ولی نعمتان انقلاب و کشور دانست و با اشاره به وظیفه مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم گفت: برخی مطالبات مردم انباشته شده است و باید با حداکثر توان برای برطرف سازی این مطالبات و پاسخگویی به مردم کوشا بود به ویژه در بحث های فرهنگی و اجتماعی که تلاش مضاعف و جدی را می طلبد.

در ادامه این جلسه خدادادی بخشدار پیشین بومهن ضمن قدردانی از همه مسئولان شهرستان برای همکاری در انجام امور، به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و نوری نیز جلو گیری از ساخت و ساز غیر مجاز، افزایش مشارکت اجتماعی، تلاش برای تخصیص اعتبارات توسعه ای، بهبود وضعیت شهر و روستاهای تابعه، مردمداری و پیگیری امور را از برنامه ها و اولویت های خود برای پیشبرد اهداف دانست.

در پایان این نشست از زحمات رضا خدادادی طی شش و نیم سال سابقه خدمت در بخش قدردانی شده و حکم مسئولیت سیاوش نوری به عنوان بخشدار بومهن که از سوی استاندار تهران به نمایندگی از وزیر کشور صادر شده بود به وی اهدا شد.

نوری سابقه ۲۳ سال فعالیت در وزارت کشور و در سمت هایی از جمله معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری دماوند و معاونت فنی و عمرانی فرماندار رباط کریم را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا