هشدار شهردار پردیس به اتحادیه املاک؛

اجازه نمی‌دهیم دکه املاک در پردیس راه‌اندازی شود

شهردار پردیس گفت: صدور پروانه در اماکن غیرتجاری را خلاف می‌دانم و به تمام اتحادیه‌ها به ویژه اتحادیه مشاوران املاک هشدار می‌دهم از صدور پروانه کسب در اماکن غیرتجاری اکیداً خودداری کنند.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی همتی طی بازدید از واحد اصناف شهرداری که به منظور بررسی پرونده‌های صنفی انجام شد در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت این واحد، اظهار کرد: در نخستین روزهای شکل‌گیری شهر پردیس و به واسطه عدم راه‌اندازی فضاهای تجاری، نبود راسته بازارهای شهری و تسهیل در امر تهیه مایحتاج روزانه برای شهروندان دکه‌هایی در سطح شهر راه‌اندازی شد که به مرور با احداث واحدهای تجاری مورد نیاز باید ساماندهی شوند.

وی گفت: در همین جا تصریح می‌کنم هرگونه خرید و فروش دکه‌های موجود در سطح شهر بدون مجوز شهرداری کاملاً غیرقانونی است و چنانچه انجام پذیرد، شهرداری برابر قانون رفتار کرده و ممکن است به لغو مجوز دکه منجر شود.

شهردار پردیس درخصوص دکه املاک احداث شده در فاز ۱۱ شهر پردیس نیز بیان کرد: از نظر شهرداری احداث دکه املاک آن هم در جایی نامناسب کاملاً غیرقانونی است و به محض تحویل فازهای جدید شهر، شهرداری درخصوص این دکه و سایر دکه‌های موجود تصمیم گیری و اعمال قانون خواهد کرد.

همتی تأکید کرد: صدور پروانه در اماکن غیرتجاری را خلاف می‌دانم و به تمام اتحادیه‌ها به ویژه اتحادیه مشاوران املاک هشدار می‌دهم از صدور پروانه کسب در اماکن غیرتجاری اکیداً خودداری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا