احتکار پکیج، مشکل پیمانکاران مسکن مهر پردیس شد

برخی پیمانکاران مسکن مهر پردیس عنوان می‌کنند که واحدها آماده است و قصد نصب تجهیزات پایانی را دارند؛ اما شرکت سازنده پکیج با وجود چهار برابر کردن قیمت‌ها از فروش خودداری می‌کند.

به گزارش صبح پردیس، حدود 40 هزار واحد مسکن مهر پردیس آماده‌شده و در مرحله نازک‌کاری قرار دارد. اما برخی پیمانکاران که واحدهای آنها در مرحله نصب تجهیزات است از جهش یک‌باره قیمت پکیج، آسانسور، سیستم صاعقه گیر، سقف کاذب، درب‌های شیشه‌ای و دیگر وسایل خبر می‌دهند.

بعضی عنوان می‌کنند یک شرکت سازنده قیمت پکیج شوفاژ دیواری را از یک میلیون و 800 هزار تومان به 5 تا 7 میلیون تومان افزایش داده، بااین‌حال از فروش خودداری می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت سازنده تعداد قابل‌توجهی پکیج در انبار نگهداری کرده؛ اما با هدف گران‌تر شدن کالا از فروش آن خودداری می‌کند. در این شرایط با اینکه شرکت عمران اعلام کرده هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر متوجه متقاضیان نخواهد بود، نصب تجهیزات پایان کار، مشکلاتی را برای سازندگان ایجاد کرده است.

شرکت عمران شهر پردیس اواخر سال 1394 تا شهریورماه 1395 با توجه به قصوری که در سال 1392 توسط مدیران قبلی برای اصلاح قیمت‌ها رخ‌داده بود اقدام به اعلام قیمت‌های جدید بر اساس افزایش تورم ناشی از نوسانات ارزی کرد.

پس‌ازآن روند تکمیل واحدهای مسکن مهر تسریع و هم‌اکنون حدود 25 هزار واحد تکمیل‌شده است. مابقی که حدود 60 هزار واحد است عمدتاً دارای پیشرفت بالای 80 درصد هستند. در ادامه و در اردیبهشت‌ماه 1396 پیمانکاران متعهد شدند تا 22 بهمن 1396 واحدها را تحویل دهند اما به دلیل برخی مشکلات هنوز این اتفاق نیفتاده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا