تیم نظارت بر کیفیت ساخت مسکن مهر پردیس مکمل تیم اجرایی و حقوقی است

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه با بیان اینکه اتمام پروژه مسکن مهر پردیس منوط به داشتن سه تیم است، گفت: بعضاً در برخی اخبار دیده‌شده که از کیفیت نامطلوب مسکن مهر تصاویری منتشر می‌شود و در این زمینه با وجود تیم نظارتی این معضل حل خواهد شد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری اظهار داشت: بخشی از سلامت عملکرد دستگاه ها به دلیل وجود رسانه ها است و در این راستا خبرنگاران باید با دقیق بینی وگوشزد معضلات به مسئولین در صدد رفع مشکل باشند.

حیدری با بیان اینکه شهرستان پردیس یک شهر جدیدالتاسیس است و امسال در آستانه هشت ساله شدن قرار دارد افزود: در این شهرستان تاکنون با مشکلات زیادی روبرو بوده ایم و هنوز هم مردم این منطقه با معضلاتی مثل عدم استقرار اماکن ورزشی، تفریحی، مساجد و بهداشت و درمان مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه قلم و بیان خبرنگاران روزنه امید برای مردم محسوب می‌شود گفت: خبرنگاران محرک و مشوق هستند و با بیان منصفانه اخبار تأثیر فزاینده‌ای را در مردم و مسئولین ایجاد می‌کنند که امیدواریم با نگاه دقیقی که قشر رسانه به مسائل مختلف کشور دارند اجازه ندهند بستر سوءاستفاده برای دشمنان فراهم شود.

فرماندار پردیس ادامه داد: مسکن مهر پردیس یکی بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور محسوب می‌شود که بیش از ۷۰ درصد آن انجام‌شده است و اتمام این پروژه نیاز به مدیریت جدی و اجرایی دارد.

حیدری با بیان اینکه اتمام پروژه مسکن مهر پردیس منوط به داشتن سه تیم است، افزود: تیم اول اجرایی است که در صورت وجود بودجه، اختیارات و امکانات به خوبی کار را صورت می‌دهد و تیم بعدی تیم بازرسی یا حقوقی است؛ چرا که مسکن مهر با داشتن بیش از هزار پرونده نمی‌تواند به‌سرعت پیشرفت کند و در صورت سامان‌دهی این پرونده‌ها بستر کار برای تیم اجرایی بیشتر فراهم می‌شود.

فرماندار پردیس سومین تیم برای پایان یافتن پروژه مسکن مهر پردیس را وجود تیم نظارتی دانست و گفت: تیم نظارتی مکمل دو تیم دیگر است؛ چرا که بعضاً در برخی اخبار دیده‌شده که از کیفیت نامطلوب مسکن مهر تصاویری منتشر می‌شود و در این زمینه با وجود تیم نظارتی این معضل حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این منطقه در ابتدا صفر بوده است گفت: یکی از این زیرساخت‌های مهم پردیس مسئله آب بود که با بیش از هزار میلیارد تومان بودجه برای این شهرستان فراهم شد و پروژه در حال انجام است و زیرساخت‌های دیگر مثل برق و گاز که قابل‌تولید و روبناهایی مثل مسجد و مدرسه و پارک و اماکن ورزشی نیز قابل تأمین هستند که امیدواریم به‌زودی تمام مشکلات این شهر مرتفع شود و بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت‌رسانی شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا