مطرح شدن خانه کشتی شهر پردیس به‌عنوان پایگاه قهرمانی

رئیس هیئت کشتی شهرستان پردیس گفت: سعی داریم خانه کشتی شهر پردیس که با امکانات به‌روز جهانی در پردیس احداث شده است، به‌عنوان پایگاه قهرمانی مطرح کنیم.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: با توجه به جاذبه‌های ورزش کشتی، ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم شهر پردیس و امکانات موجود را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

این مقام مسئول افزود: بدین ترتیب هدف و نگاه مجموعه هدف شهرداری پردیس به خانه کشتی خانه کشتی این شهر نه درآمدزایی بلکه خدمات‌رسانی است.

وی در خصوص دستاوردهای پردیس در رشته کشتی گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات کشتی در حال تحقق است و نخستین برنامه این بود تا خانه کشتی شهر که با امکانات به‌روز جهانی در پردیس احداث شده است را به‌عنوان پایگاه قهرمانی مطرح کنیم.

گلریز تصریح کرد: چندی قبل طی صورت‌جلسه‌ای با حضور آقای عزیزی رئیس هیئت کشتی استان تهران، خانه کشتی پردیس به‌عنوان پایگاه قهرمانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پردیس در خصوص اقدامات این هیئت اظهار کرد: از ابتدای تصدی این سمت تلاش داشتیم سطح توان فنی و دانش کشتی‌گیران و مربیان شهرستان پردیس را ارتقا دهیم و برای این کار علاوه بر زیرساخت‌ها، به حضور تیم‌های دیگر به‌خصوص تیم ملی و برگزاری مسابقات تمرینی نیاز داشتیم.

وی افزود: با توجه به حضور حسن بابک مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی، این امر محقق شد و پیرو این تفاهم، مربیان و کشتی‌گیران پردیسی از ظرفیت تیم‌های ملی استفاده خواهند کرد.

گلریز اضافه کرد: طی جلسات متعدد مقرر شد خانه کشتی شهر پردیس میزبان بخشی از اردوهای تیم‌های ملی باشد تا مربیان و کشتی‌گیران پردیسی از تجربیات فنی کشتی‌گیران ملی‌پوش برای پیشرفت این رشته در شهرستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا