مسابقات کبدی بانوان استان تهران در پردیس برگزار شد

مسابقات کبدی المپیاد ورزشی امیدهای آینده استان تهران در شهر بومهن شهرستان پردیس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس؛ حسین عنصری رئیس هیئت کبدی استان تهران با اشاره به اینکه مسابقات کبدی المپیاد ورزشی امیدهای آینده، برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است، اظهار کرد: برنامه‌ای چهار ساله برای استان تهران تدوین‌شده و سال گذشته تلاش کردیم نسبت به حمایت و تقویت تیم‌های موجود اقدام کنیم.
وی افزود: امسال، به دنبال پشتوانه سازی هستیم و تمرکز خود را در شهرستان‌های استان تهران معطوف کردیم و با توجه به پتانسیل موجود، شهرستان پردیس را برای برگزاری این مسابقات انتخاب کردیم.
رییس هیئت کبدی استان تهران، بابیان اینکه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان پردیس همکاری بسیار خوبی در راستای برگزاری این مسابقات و انجام امر استعدادیابی داشته است، خاطرنشان کرد: پیش‌ازاین مسابقه‌ای در رامسر برگزارشده بود و تعداد کل تیم‌های شرکت‌کننده از کشور هشت تیم نوجوان بوده است.
عنصری تأکید کرد: افزایش تعداد تیم‌های فعال قانع‌کننده نیست و در نظر داریم با استعدادیابی مجدد، به جمعیت چهار هزار نفر را که در مجمع انتخاباتی اعلام کرده بودیم، برسیم.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد پایین افراد بومی در شهرستان پردیس و حضور افرادی از اقصی نقاط کشور، این رشته می‌تواند از جایگاه بالایی برخوردار باشد.
رییس هیئت کبدی استان تهران تصریح کرد: با توجه به کم‌هزینه و گروهی بودن این رشته ورزشی، مناطقی که از تمکن مالی بالایی برخوردار نیستند می‌توانند در این رشته فعالیت خوبی داشته باشند.
عنصری بیان کرد: از مسئولان شهرستان پردیس انتظار می‌رود باوجود رشد روزافزون جمعیت در این منطقه امکانات ورزشی موجود را افزایش دهند؛ چراکه در آینده نزدیک این سرانه برای جمعیت کافی نخواهد بود و در جلسه‌ای مقررشده که یک سالن اختصاصی برای رشته احداث شود و فعالیت‌هایی هم در این راستا صورت پذیرفته‌شده است.
به گزارش صبح پردیس؛ مسابقات امیدهای آینده نوجوانان در رشته کبدی بخش بانوان مابین تیم‌های شمال شرق – ورامین – پردیس الف و ب – شمال غرب و شهرری برگزارشده و با کسب مقام قهرمانی تیم شمالشرق، نایب‌قهرمانی تیم شمال غرب و مقام سوم مشترک دو تیم ورامین و پردیس الف به‌پایان رسید. همچنین رییس هیت کبدی استان تهران، دبیر فدراسیون کبدی کشور و معاون امور ورزش و بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، امام‌جمعه شهرستان پردیس، معاون سیاسی انتظامی فرماندار پردیس، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، معاون اجرایی سپاه پردیس، از مهمانان افتتاحیه این مسابقات بودند.

منبع: دانا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا