شکستگی خط لوله انتقال آب سد لتیان منجر به قطعی آب در پردیس، بومهن و رودهن شد/ اصلاح شبکه آب‌رسانی توسط آبفای شرق استان تهران

بر اثر شکستی خط انتقال اصلی آب سد لتیان به تصفیه‌خانه پردیس قطع شد و منجر به قطعی آب در پردیس، بومهن و رودهن شد.

به گزارش صبح پردیس، رابعه کیانی مدیر روابط عمومی آبفای شرق استان تهران اظهار کرد: متأسفانه از بامداد امروز براثر شکسته شدن نقطه‌جوش لوله اصلی که وظیفه انتقال آب از سد لتیان به تصفیه‌خانه پردیس را داشت، آب‌رسانی مختل شد و منجر به قطعی آب در پردیس، بومهن و رودهن شد.

وی افزود: بلافاصله گروه‌های امدادی شرق استان تهران به محل حادثه اعزام شدند تا مشکل را در کمترین زمان برطرف نمایند.

مدیر روابط عمومی آبفای شرق استان تهران تصریح کرد: علاوه بر گروه‌های امدادی، مدیرعامل و ناظران شرکت آبفای شرق استان تهران در محل حادثه حضور پیدا کردند تا درروند اصلاح شبکه آب‌رسانی سرعت عمل بخشند.

کیانی افزود: عملیات اصلاح آب‌رسانی به پردیس، بومهن و رودهن حدود یک ساعت قبل برطرف شد؛ اما یکی از شیرهای تقسیم آب به مشکل برخورد که پس از 12 ساعت تلاش بی‌وقفه همکارانمان شکستگی اصلی لوله و عملیات آب‌رسانی برطرف شد.

وی بیان کرد: در این مدت قطعی آب یازده تانکر در سه شهر پردیس، بومهن و رودهن وظیفه آب‌رسانی به مردم را داشتند و در برخی از مناطق به‌خصوص ارتفاعات بومهن و رودهن این امر ادامه دارد.

کیانی ضمن قدردانی از صبوری مردم شهرستان پردیس و بخش رودهن، اضافه کرد: این حادثه از معدود حوادثی بود که سه شهر را درگیر قطعی آب کرد که کمال تشکر از مردم خوب پردیس، بومهن و رودهن راداریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا