استفاده 10 هزار شهروند پردیسی از سالن شهدای گمنام پردیس

از ابتدای سال جاری بیش از 10 هزار شهروند از تجهیزات مجموعه ورزشی شهرداری پردیس استفاده کردند.

به گزارش صبح پردیس، مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پردیس – سالن شهدای گمنام – طی سالیان اخیر خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه کرده است.

در این مجموعه فرهنگی ورزشی امکاناتی شامل سالن ورزش‌های رزمی، سالن چندمنظوره رشته‌های توپی و سالن بدن‌سازی به همراه بخش‌های اداری در خدمت شهروندان پردیس است.

در سالن ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس علاوه بر اجرای طرح‌های آموزشی، رقابت‌های مختلفی برپا می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری دو جام رمضان در رشته‌های والیبال و فوتسال در ایام ماه مبارک رمضان سال جاری اشاره کرد.

همچنین طرح‌های فرهنگی متعددی در قالب برنامه‌هایی نظیر همایش‌های مذهبی و ملی نیز طی سالیان گذشته در این مجموعه صورت اجرایی به خود گرفته که جشن روز زن، دهه کرامت، روز جهانی کودک، مراسم میلاد امام رضا (ع) و… ازجمله آنهاست.

علاوه بر این، ورزشکاران این مجموعه در رقابت‌های کشوری، استانی، شرق تهران و … در رشته‌های کاراته، کنگ فو و … موفق به کسب عناوین برتر شدند.

بر پایه این گزارش، سالن ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس مجهزترین مجموعه ورزشی شهرستان و یکی از کامل‌ترین این مراکز در شمال شرق استان تهران محسوب می‌شود که به همت شهرداری پردیس احداث شد و از سال 88 در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا