شهرستان پردیس در زمینه ورزش‌های آبی محدودیت و محرومیت دارد

رئیس هیئت شنای شهرستان پردیس با اشاره به تعطیلی استخر نام آوران شهر پردیس و خصوصی بودن تعرفه استخرهای دیگر پردیس، گفت: متأسفانه شهرستان پردیس در زمینه ورزش‌های آبی محدودیت و محرومیت دارد.

به گزراش صبح پردیس، حسین جانبرار زاده اظهار کرد: شهرستان پردیس تنها یک استخر خصوصی دارد، تعرفه بالای این استخر برای بعضی از همشهریان قابل پرداخت نیست.

وی افزود: استخر نام‌آوران شهر پردیس طی سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف قابل‌استفاده نیست، این استخر سال 82 تأسیس شد، در آن زمان جمعیت شهرستان پردیس کمتر بود، با توجه به افزایش جمعیت فعلی شهرستان پردیس به‌جای افزایش تعداد استخرها، محدود به یک استخر خصوصی شده که قطعاً پاسخگوی نیاز جمعیت فعلی و آتی نیست.

رئیس هیئت شنای شهرستان پردیس تصریح کرد: متأسفانه شهرستان پردیس در زمینه ورزش‌های آبی محدودیت و محرومیت دارد، امیدواریم با رسیدگی مسئولان مشکل شهروندان برای گذراندن اوقات فراغت در روزهای گرم تابستانی حل شود.

جانبرار زاده با اشاره به استخرهای در حال ساخت گفت: در منطقه شهر پردیس و بومهن دو استخر در حال ساخت هستند، متأسفانه این استخرها خصوصی هستند، پاسخ مسئولان تنها استخر شهرستان پردیس برای استفاده تیم‌های ورزشی برای تسهیلات ویژه منفی است و مشتری‌های خصوصی برای آنها ارجحیت دارند.

وی بیان کرد: استعدادهای درخشانی در رشته شنا در شهرستان پردیس داریم، توحید مهاجری در رشته شنای پروانه صاحب مدال برنز و در شنای قورباغه صاحب مدال طلا در تیم امید است.

جانبرار زاده گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان ورزشی بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای بیشتری در بین نوجوانان و جوانان باشیم و در مسابقات صاحب سکو باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا