انجام مذاکرات B2B بین سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در حوزه عمران و ساختمان در پارک فناوری پردیس/ معرفی بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه در قالب اولین کتاب تخصصی بازاریابی دانش بنیان

انجام مذاکرات B2B بین سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در حوزه عمران و ساختمان، از مصوبات دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در حوزه عمران و ساختمان در پارک فناوری پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، دومین نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در حوزه عمران و ساختمان توسط مرکز فن بازار ملی ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شرکت ژرفا پژوهان علوم نو به‌عنوان کارگزار اجرایی طرح در پارک فناوری پردیس در مجاورت شهر پردیس برگزار شد.

اکبر قنبر پور رئیس مرکز فن بازار ملی ایران، در نشست تخصصی بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در حوزه عمران و ساختمان شهر پردیس که با حضور حدود ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه عمران و ساختمان و همچنین تعدادی از سرمایه‌گذاران و هلدینگ‌های عمرانی و فعالان بخش مسکن برگزار شد اظهار کرد: مأموریت اصلی فن بازار ملی ایران توسعه بازار فناوری و رونق مبادلات و انتقال فناوری است که برای انجام این مأموریت برگزاری چنین رویدادهایی یکی از شیوه‌های کارآمد است.

وی افزود: مأموریت اصلی فن بازار ملی ایران توسعه بازار فناوری و رونق مبادلات و انتقال فناوری است که برای انجام این مأموریت برگزاری چنین رویدادهایی یکی از شیوه‌های کارآمد است.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران در ادامه گفت: این رویداد با هدف بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی در صنایع عمران و ساختمان و همچنین بازاریابی و توسعه بازار برای محصولات دانش‌بنیان در این صنعت طراحی و تدوین‌شده است.

قنبر پور با اشاره به توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: محصولات B2B که 55 درصد از محصولات دانش‌بنیان کل کشور را در بر می‌گیرند مشتریان خصوصی و بازارهای بزرگی دارند پیش‌بینی ما این است که در یک برنامه دو ساله هزار محصول دانش‌بنیان از طریق کارگزاران و برگزاری چنین رویدادهایی به بازار وارد کنیم و مدل جدیدی برای بازاریابی محصولات دانش‌بنیان تعریف‌شده که این برنامه قدم اول برای رسیدن به این مهم است.

وی تصریح کرد: در این حوزه ما با کمک شرکت ژرفا پژوهان به عنوان کارگزار مرکز فن بازار ملی ایران، یک سبد تخصصی را در حوزه عمران و ساختمان ایجاد کردیم که بیش از 100 محصول دانش‌بنیان در این سبد قابل‌عرضه است و مسئولیت بازاریابی این محصولات به عهده کارگزار است.

لازم به ذکر است که در بخش بعدی این نشست، نمایشگاه محصولات برای بازدید و مذاکره در معرض نمایش بود و پس‌ازآن، قرار مذاکرات B2B بین سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مدنظر قرار گرفت.

گفتنی است که در این نشست، بیش از ۱۰۰ محصول فناورانه در قالب اولین کتاب تخصصی بازاریابی دانش‌بنیان به مشتریان بالقوه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا