تکذیب حضور و دستگیری تیم‌های تروریستی در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس بروز شایعاتی در مورد حضور و دستگیری تیم‌های تروریستی در شهر پردیس را تکذیب کرد.
به گزارش صبح پردیس، غلامرضا حسنوند در خصوص بروز شایعاتی در مورد حضور و دستگیری تیم‌های تروریستی در شهرستان پردیس با تکذیب این شایعات مبنی بر دستگیری برخی عناصر گروه‌های تروریستی در شهرستان پردیس، اظهار داشت: امنیت شهرستان پردیس مثال زدنی است و بررسی‌های دقیق امنیتی و انتظامی در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: هیچ فرد وابسته به گروه‌های تروریست در شهرستان پردیس دستگیر و شناسایی نشده است، ما به‌دقت تمام تحرکات موجود در منطقه را رصد می‌کنیم و جای نگرانی نیست.

حسنوند با تأکید بر اندیشیدن تدابیر ویژه امنیتی در شهرستان پردیس، اظهار کرد: با نظارت کامل دستگاه قضایی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان غیور، گشت‌های مختلف در پردیس و بازرسی‌های متعدد و دائمی در این حوزه اجراشده و مردم عزیز مطمئن باشند با کوچک‌ترین تخلفاتی به‌شدت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: شهروندان به شایعاتی ازاین‌دست توجهی نکنند و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در ضمن شهروندان چنانچه مورد مشکوکی مشاهده کردند با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را با نیروی انتظامی در میان گذاشته تا با به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا