راه‌اندازی اماکنی برای دریافت نذورات مردم پردیس/ برگزاری همایش یاوران اربعین

راه‌اندازی اماکنی برای دریافت نذورات مردم در سطح شهرستان پردیس و هماهنگی نهایی برای برگزاری همایش یاوران اربعین توسط شهرداری پردیس از مصوبات ستاد گرامیداشت اربعین حسینی در شهرستان پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، دومین نشست ستاد گرامیداشت اربعین حسینی در شهرستان پردیس به ریاست مرتضی حیدری فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و دبیر ستاد، رضا خدادادی بخشدار بومهن و نمایندگانی از فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری‌ها و ادارات و نهادهای عضو ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا، پشتیبانی از حرکت عظیم، مردمی و خودجوش اربعین را فرصتی برای عرض ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت به‌ویژه حضرت امام حسین (ع) دانست.

وی در ادامه ترویج فرهنگ عاشورا و تبیین شرایط حاکم بر آن زمان و دلایل قیام امام حسین (ع) را بسیار مهم برشمرد و افزود: راهپیمایی اربعین چشم جهانیان را به مسلمانان و به‌ویژه شیعیان خیره می‌کند و این بهترین فرصت برای بازگویی فرهنگ عاشورایی و فراهم آوردن شرایطی برای شناخت بیشتر ملل مختلف از رفتار و سیره ائمه اطهار است.
همچنین صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نیز ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات ستاد اربعین استان تهران و وظایف شهرستان پردیس اظهار کرد: شماره‌حساب 0107926090005 بانک ملی به نام عتبات عالیات برای دریافت نذورات مردم تدارک دیده شده است و در سطح شهرستان نیز تدارک برگزاری گردهمایی بزرگ یاوران اربعین در حال انجام است.

در ادامه این نشست روسای کمیته‌های پشتیبانی و فرهنگی و اطلاع‌رسانی به ارائه گزارش اقدامات پرداختند و افراد حاضر نیز نظرات خود را مطرح کردند و در پایان مقرر شد که شهرداری شهر پردیس هماهنگی نهایی را برای برگزاری همایش یاوران اربعین انجام دهد. همچنین کمیته پشتیبانی با همکاری همه اعضاء محلی را برای دپوی اقلام جمع‌آوری‌شده تدارک ببیند.
راه‌اندازی اماکنی برای دریافت نذورات مردم در سطح شهرستان با هماهنگی ستاد، دعوت از معتمدین، خیرین و فعالان صنعتی و صنفی شهرستان برای حضور در همایش یاوران اربعین و راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی مختص به اربعین حسینی در شهرستان پردیس از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا