جلوگیری از انجام معاملات صوری در مسکن مهر شهر پردیس/ لزوم اطلاع‌رسانی شرکت عمران پردیس از شرایط صحیح نقل‌وانتقال واحدهای مسکن مهر

ارائه سازوکاری برای جلوگیری از انجام معاملات صوری و هویت بخشی به معاملات مسکن مهر شهر پردیس و اطلاع‌رسانی کامل شرکت عمران از شرایط و نحوه صحیح نقل‌وانتقال واحدهای مسکن مهر از مصوبات این نشست چگونگی ساماندهی معاملات مسکن مهر شهر پردیس بود.

به گزارش صبح پردیس، در نشستی با حضور فرماندار پردیس، معاونین وی، فرمانده انتظامی شهرستان، مسئولان شرکت عمران شهر پردیس، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت و رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان پردیس، چگونگی ساماندهی معاملات مسکن مهر شهر پردیس بررسی شد.

مرتضی حیدری فرماندار پردیس در این نشست با اشاره به اینکه در ابتدا خریدوفروش مسکن مهر ممنوع بوده و فقط افراد واجد شرایط می‌توانستند از این واحدها بهره‌برداری کنند، اظهار کرد: پروژه مسکن مهر گشایش‌هایی ایجاد کرد؛ اما مشکلاتی نیز به وجود آورده است و هجوم دلالان به خریدوفروش واحدها پس از آزاد شدن فروش، یکی از این مشکلات است.

وی تشکیل پرونده‌های متعدد در مراجع قضایی و انجام معاملات صوری را از دیگر مشکلاتبه وجود آمده ناشی از عدم ساماندهی معاملات مسکن مهر دانست و افزود: لازم است بااهرم‌هایی که وجود دارد اقداماتی انجام گیرد تا از متضرر شدن مردم جلوگیری شود.
در ادامه حاضرین پیرامون شیوه خریدوفروش و چگونگی ثبت معامله‌ها به تبادل‌نظرپرداختند و با توجه به فعال بودن اتحادیه مشاورین املاک در شهرستان مقرر شد برای جلوگیری از فعالیت دلالان و افرادی که به‌صورت سیار اقدام به خریدوفروش می‌کنند برنامهریزی‌های لازم صورت گیرد. همچنین بررسی و ارائه سازوکاری برای جلوگیری از انجام معاملات صوری و هویت بخشی به معاملات و اطلاع‌رسانی کامل شرکت عمران از شرایط و نحوه صحیح نقل‌وانتقال واحدهای مسکن مهر در مبادی ورودی و خروجی فازها از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا