تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سیدحسین حسینی» در پردیس

پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «سیدحسین حسینی» که از اتباع افغانستانی ساکن شهرستان پردیس بود و از تیپ فاطمیون در دفاع از حرم آل‌الله (ع) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید، ظهر امروز بر دستان مردم مؤمن و خداجوی پردیس تشییع شد.

به گزارش صبح پردیس؛ پیکر شهید سیدحسین حسینی که در جبهه‌های سوریه توسط داعشیان تروریست به شهادت رسیده بود، با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات، رئیس اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، شهرداران بومهن و پردیس، اعضای حال و آینده شورای این دو شهر، اصناف، کسبه، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع شد.

تشییع پیکر این شهید والامقام به همت سپاه پاسداران ناحیه علی‌ ابن موسی‌الرضا (ع)، بنیاد شهید شهرستان پردیس و شهرداری‌های پردیس و بومهن از خیابان سپاه شهر بومهن آغاز شد و در مسیری چهار کیلومتری تا امامزاده سلطان مطهر (ع) ادامه یافت.

در این مراسم که با حضور چشمگیر شهروندان و خانواده شهید حسینی همراه بود، مداحان اهل بیت (ع) در وصف شهدای مدافع حرم نوحه‌سرایی کردند.

در پایان این تشییع پیکر، نماز میت توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه پردیس خوانده و شهید در جوار دیگر شهدای جنگ تحمیلی به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا