تشکیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در اداره‌های شهرستان پردیس

در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس مقرر شد در اداره‌های شهرستان پردیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تشکیل شود.

به گزارش صبح پردیس؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس با حضور امام‌جمعه، فرماندار، بخشداران، شهرداران و روسای ادارات در محل فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی، امام‌جمعه شهرستان پردیس در این جلسه ستادهای امربه‌معروف و نهی از منکر را دارای وظایف گسترده‌ای برشمرد و تأکید کرد: باید با تلاش و همت مدیران و کارکنان ادارات، این ستادها راه‌اندازی شود تا بتوان به وظایف شرعی و قانونی در این حوزه به خوبی عمل کرد.
فرماندار شهرستان پردیس نیز بابیان اینکه در ابتدا مسئولان ادارات باید با موضوع تشکیل ستادهای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات به‌درستی برخورد کرده و شرایط لازم را فراهم آورند، خاطرنشان کرد: موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه انسانی و واجب الهی است که پشتوانه قانونی و شرعی دارد.
در این جلسه مقرر شد تمامی قوانین و اساسنامه‌های تشکیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در اداره‌ها مصوبه شورای فرهنگ عمومی در اختیار اداره‌ها قرار گیرد و هرکدام از ادارات نسبت به معرفی یک نفر مسئول درزمینه امربه‌معروف و نهی از منکر اقدام کنند.
همچنین تبیین برنامه‌های هیئت‌های مذهبی، بررسی مسیرهای حرکت هیئت‌های عزاداری در ماه محرم و تشکیل کارگروه تحکیم بنیان خانواده و بررسی علل ناهنجاری‌ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا