بهره‌برداری از تنها ۶۵۰ واحد مسکونی در فاز ۵ پردیس/ سفته جایگزین ضامن کارمند شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: تاکنون ۶۵۰ واحد مسکونی در فاز ۵ شهر جدید پردیس با ۱۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح و تحویل شده است.

به گزارش صبح پردیس؛ سعید غفوری اظهار داشت: در فاز 5 شهر جدید پردیس با ۱۰ هزار واحد مسکن مهر تاکنون ۶۵۰ واحد افتتاح و تحویل شده است و نیاز به سرعت بخشیدن به تکمیل محوطه، پیاده‌روسازی و… در شمال این فاز احساس می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: از ابتدای امسال، ۶ میلیارد تومان قرارداد جهت تثبیت و بهسازی ترانشه های فاز ٩ قدیم بسته‌ایم که دو قرارداد 20 و ۱۵ میلیارد تومانی برای پایدارسازی ترانشه‌های این فاز می‌تواند گامی بلند برای اتمام این پروژه که باید در سال ۹۱ همزمان با فاز۳ تحویل می‌شد، باشد.

غفوری افزود: با توجه به افزایش مبلغ وام از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان در تمام فازها، اگر متقاضیان اضافه پرداختی در تکمیل آورده خود داشته باشند، این مبالغ بازگردانده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت راه‌های دسترسی مسکن مهر پردیس ۲۶۷ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در فاز هشت پردیس اتفاقات خوبی نسبت به گذشته افتاده که اگر با گذشته مقایسه شود، ملموس است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ضمن تقدیر از صبوری مردم اظهار کرد: در فاز ۱۱ پردیس پیمانکار صادقانه کار کرده و در حال سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی می باشد.

غفوری ادامه داد: در معابری که دستگاه‌های خدماتی کار انجام می‌دهد، خدمات زیربنایی نیز تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته با تعهدی که از طرف هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس به مجموعه بانک مسکن دادیم، این بود که پایان کار و خلافی‌ها را خواهیم گرفت و در قبال این تعهد، بانک فقط با ارائه سفته فروش اقساطی را انجام بدهد تا واحدها با سرعت تحویل متقاضیان شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا