بازدید اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از پارک فناوری پردیس

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور بیش از 40 دانشجو از تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور با هدف آشنایی با فضای فناوری و ایجاد اشتغال مبتنی بر دانش، از پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آوردند.

به گزارش صبح پردیس، حسینی مدیر واحد آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خصوص اهداف این بازدید اظهار کرد: یکی از ارگان طرح نخبه پروری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این است که در سطوح مختلف به آموزش اعضا بپردازد، آموزش از این باب که پرورش نیروهایی هم برای اتحادیه و آینده آن صورت بگیرد و هم به‌عنوان نیروهایی برای آینده کشور به‌عنوان صاحب‌نظر در عرصه‌های مختلف مخصوصاً مباحث به روزی که نیاز به تحلیل‌های آنی دارد رفع‌ورجوع کند، ازاین‌رو با هدف آشنایی با فضاهای علمی در کشور از پارک فناوری پردیس بازدید کردیم.

وی افزود: آشنایی با فضای پارک فناوری پردیس برای همه ما افتخار بزرگی بود و تمام دانشجویان از این بازدید رضایت داشتند و استقبال خوبی برای همکاری با پارک یا شرکت‌های عضو نشان دادند.

مدیر واحد آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن ابراز گله‌مندی از میزان آشنایی جامعه دانشجویی کل کشور با پارک‌های فناوری تصریح کرد: متأسفانه پارک‌های فناوری در کشور اصلاً معرفی نشده‌اند و جامعه هدف که نخبگان و دانشجویان هستند اصلاً با پارک‌ها و سازوکار فعالیتشان آشنایی ندارند، میزان اطلاع‌رسانی پارک و تبلیغات بسیار ضعیف است.

حسینی خاطرنشان کرد: به نظرم پارک‌ها نباید منتظر بنشینند تا دانشجویان به سراغشان بیایند و خود باید در تمام دانشگاه‌های کشور شروع به اطلاع‌رسانی و معرفی کنند و به سراغ دانشجویان و نخبگان که آینده‌ساز هستند بروند.

وی تأکید کرد: همایش‌های شروع سال تحصیلی نقطه خوبی است که در آن برنامه‌ها در بدو ورود دانشجو به دانشگاه، پارک را بشناسد و به این وسیله هم امید و انگیزه تحصیلی‌اش بالا می‌رود و هم چشم‌اندازی برای آینده کاری خود می‌بیند.

مدیر واحد آموزشی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه به تلاش برقراری ارتباط پارک‌ها با تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: پارک‌ها می‌توانند با تشکل‌های دانشجویی به خوبی ارتباط بگیرند و از طریق این ارتباط نخبگان زیادی را جذب کنند.

حسینی در ادامه به تلاش برقراری ارتباط پارک‌ها با تشکل‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: پارک‌ها می‌توانند با تشکل‌های دانشجویی به خوبی ارتباط بگیرند و از طریق این ارتباط نخبگان زیادی را جذب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا