امام جمعه پردیس: ساخت مصلی نماز جمعه پردیس تنها 5 درصد پیشرفت دارد

امام جمعه پردیس گفت: ساخت مصلی نماز جمعه در شهرستان پردیس از سال 76 تاکنون تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش صبح پردیس؛ حسین توسلی در جلسه‌ای با شماری از مسؤولان شهرستان پردیس با اشاره به برخی از مشکلات این شهرستان اظهار کرد: بخش فرهنگی شهرستان پردیس دچار فقر است و مسؤولان باید برای آن چاره‌ای بیاندیشند.

وی افزود: در محروم‌ترین شهرهای کشور هم مصلی وجود دارد اما در شهرستان پردیس ساخت مصلا از سال 76 آغاز شده و تنها پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
امام جمعه پردیس اضافه کرد: در گذشته روزهای جمعه مسجد اهل‌بیت(ع) شهر بومهن برای اقامه نماز جمعه به مدت دو ساعت قرض گرفته می‌شد و امروز در مسجد الغدیر پردیس نماز جمعه اقامه می‌شود.

توسلی با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی دولت افزود: سخنگوی دولت مصلحت دانست و گفت ائمه جمعه حق ندارند به‌جز تقوا و مسائل دینی درباره مسائل دیگر سخنی بگویند، یعنی در خصوص FATF و … سخن نگویید.

وی تصریح کرد: تشکیلات ما از مسؤولان دولتی و غیردولتی اجازه نمی‌گیرد، ما یک رئیس داریم که رهبر معظم انقلاب هستند و ما هم سرباز کوچک ایشان هستیم.
امام جمعه پردیس ادامه داد: بنده از سال 60 امام جمعه شهرستان‌های مختلف بوده‌ام و در هرکجا مسؤولان خدمتگزار و زحمتکش را مشاهده کنیم، از زحماتشان تقدیر و از آن‌ها حمایت می‌کنیم، اگر هم مسؤولی جای نقد داشته باشد، تخریب نمی‌کنیم و با نقد منصفانه و دلسوزانه درصدد اصلاح کار برمی‌آییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا