الحاق کرشت به شهر بومهن/ اجرای ۲۷ پروژه عمرانی در بومهن

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن از الحاق روستای کرشت به شهر بومهن و اجرای ۲۷ پروژه عمرانی در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ محمد رستمی‌نیا با اشاره به کلنگ‌‌زنی احداث پل مواصلاتی شهرآباد به سیاه‌بند در خصوص این پروژه اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری بومهن در حال حاضر، 27 پروژه عمرانی را در دست اجرا و بهره‌برداری دارد.

وی افزود: تعدادی از این پروژه‌ها مانند بلوار امام رضا (ع)، پارک چناران و … افتتاح شده؛ اما پروژه‌های در دست احداث شامل همین پل مواصلاتی و پارک قره‌داغ که اگر مشکل تعیین مالکیت آن انجام شود و شهرداری تملک را انجام دهند، به زودی به پایان می‌رسد.

رستمی‌نیا ادامه داد: بازگشایی و آسفالت خیابان شهید زاهدی که از معابر اصلی شهر است، پارک باغ گردو، آسفالت جاده گورستان تا پل طاهرآباد، یک پل مواصلاتی دیگر در ضلع شمالی شهر در منطقه شهرک کشاورزی به روستای ده‌بومهن، آسفالت شهرک کشاورزی و … بوده که جزو اقدامات عمرانی شهرداری بومهن است.

رئیس شورای اسلامی شهر بومهن افزود: طرح الحاق کرشت به شهر بومهن را در دست اقدام داریم که با توجه به طرح تفصیلی و الحاق این روستا به شهر بومهن، مشکلات زیادی رفع می‌شود.

رستمی‌نیا ادامه داد: در گذشته این منطقه جزو حریم شهر بومهن بود که اخیراً این روستا به شهر بومهن الحاق شده و شهرداری بومهن 270 هکتار از این اراضی را به تملک خود درآورده است.

وی تصریح کرد: بودجه عمرانی شهرداری بومهن در سال جاری، 24 میلیارد تومان است که تا پایان سال این مبلغ کاملاً به اتمام می‌رسد و پروژه‌های باقیمانده را در بودجه سال آینده در نظر خواهیم گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا