650 واحد مسکن مهر در فاز 5 شهر پردیس افتتاح شد + تصاویر

۶۵۰ واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در فاز 5 شهر پردیس افتتاح شد.
به گزارش صبح پردیس، ۶۵۰ واحد مسکن مهر فاز 5 شهر جدید پردیس ظهر امروز با حضور احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، محسن نریمان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه، مرتضی حیدری فرماندار و مسؤولان ادارات شهرستان پردیس، محمد لاله شهردار و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در محله «مهران» واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس افتتاح شد. همچنین شبکه‌های آب، فاضلاب و برق ۵۲ بلوک واقع در جنوب بلوار شهید صیاد شیرازی نیز تکمیل و آماده شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این زمینه گفت: با شهردار پردیس در دفتر معاون امور عمرانی استاندار تهران جلسه‌ای داشتیم که در همین خصوص، وی به ما وعده داد تا شهرداری پردیس در صدور پایان کار در مسکن مهر تسریع داشته باشد و این کار آغاز شده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: صدور پایان کار به ما کمک می‌کند و شهردار پردیس هم وعده و قول مساعد داد؛ اما به هر حال این مراحل باید طی شود تا فروش اقساطی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: اگر فروش اقساطی انجام نگیرد، واحدها را تحویل نمی‌دهند و این منوط به برگشت منابع است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افزود: انتظاری که از دستگاه‌های مختلف و ذی‌ربط داریم، این است که کمک کنند تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سخنان رئیس‌جمهور، این واحدها را تکمیل کنیم و با این کار بتوانیم سریع تمام پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

اصغری‌مهرآبادی اظهار کرد: تا امروز کار ساخت 300 تا 400 هزار واحد مسکونی مهر را انجام داده‌ایم و این واحدها به اتمام رسیده است و باید همه کمک کنند تا به‌سرعت کارها پیش برود.

وی گفت: بانک عامل نیز باید مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات، بیمه و مالیاتی را برای پروژه‌هایی که آماده شده است، حل کند تا این واحدها را تحویل متقاضیان مسکن مهر بدهیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا