افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال در پردیس

معاون شهردار پردیس از آمادگی شهرداری پردیس برای افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش صبح پردیس؛ زمین چمن فوتبال پردیس واقع در خیابان مهتاب و بخش پایین‌دست بوستان دانش‌آموز مورد بازدید مسئولان شهرداری قرار گرفت.

در این بازدید کورش گلریز معاون شهردار پردیس، درفکی مسئول عمران شهرداری و دیگر مسئولان حضور داشتند.

معاون شهردار پردیس در این خصوص اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی فوتبال پردیس مراحل عمرانی خود را از سال گذشته آغاز کرده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

کورش گلریز افزود: این مجموعه با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال و در زمینی به مساحت حدود 570 مترمربع شامل محوطه فنس شده، زمین چمن مصنوعی و … احداث‌شده و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات شهر پردیس جمیعت رو به افزایش آن است و این جمعیت قابل‌ملاحظه با توجه به احداث و تحویل تدریجی واحدهای مسکن مهر به‌صورت روزانه در حال افزایش بارگذاری است.

وی افزود: با تداوم روند کنونی و طبق پیش بینی کارشناسان امر، جمعیت پردیس در آینده‌ای نه چندان دور به رقمی بالغ‌بر 500 هزار نفر می‌رسد و این جمعیت اغلب جوان نیازمند خدمات در سرفصل‌های مختلفی ازجمله زیرساخت‌های ورزشی است.

معاون شهردار پردیس بیان داشت: از این رو، مدیریت شهری پردیس با درکی درست از این نیازمندی مهم و اساسی نسبت به اجرای طرح‌های مختلف ورزشی در دو بخش نرم‌افزار و سخت‌افزار اقدام کرده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین دیگر پروژه بزرگ ورزشی شهرداری پردیس که از سال 93 آغاز شد و در مراحل پایانی امور عمرانی خود به سر می‌برد، نخستین خانه کشتی و اولین گود زورخانه شهر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا