اجرای شیوه نوین آسفالت «درزگیری پلیمری» برای نخستین بار در پردیس + تصاویر

شهردار شهر پردیس از اجرای طرح آسفالت با بهره‌گیری از شیوه نوین «درزگیری پلیمری» برای نخستین بار در این شهر خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، محمد لاله اظهار داشت: مجموعه شهرداری پردیس طی ماه‌های اخیر و همچون سنوات گذشته اجرای طرح آسفالت در نقاط مختلف این شهر را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: این مهم به‌منظور ارتقای نمای بصری شهری، تسهیل در جریان عبور و مرور خودرویی و جلب رضایت شهروندان صورت اجرایی به خود می‌گیرد.

شهردار پردیس تصریح کرد: در حال حاضر نقاطی نظیر ورودی و خروجی شهر، رمپ و لوپ پل خلیج‌فارس، بلوار سفیر امید، بلوار خلیج‌فارس جنوبی، بلوار ابن‌سینا، بلوار نخلستان و انتهای خیابان لاله خرمدشت تحت اجرای طرح آسفالت قرارگرفته و این مهم در سایر مناطق نیز بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته به‌زودی محقق می‌شود.

لاله خاطرنشان کرد: اما دراین‌بین، شیوه‌ای نوین در اجرای طرح‌هایی ازاین‌دست از سوی شهرداری پردیس مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در این روش که با عنوان آسفالت درزگیری پلیمری شناخته و درترمیم معابر و شوراع از آن استفاده می‌شود، به‌جای تراش آسفالت و اجرای دوباره، صرفاً آسیب‌ها و درزهای موجود پوشش داده می‌شود.

شهردار پردیس در خصوص ویژگی‌های استفاده از روش درزگیری پلیمری اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از شیوه مذکور می‌توان به کاهش هزینه‌های اجرای آسفالت تا میزان یک دهم، اجرای سریع پروژه، کاهش مزاحمت طرح‌های عمرانی برای شهروندان و … اشاره کرد.

لاله ادامه داد: در حال حاضر طرح آسفالت درزگیری پلیمری در خلیج‌فارس جنوبی به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در صورت حصول نتایج مثبت از آن در سایر نقاط نیز صورت اجرایی به خود می‌گیرد.

شهردار پردیس در پایان از همکاری، صبوری و حوصله شهروندان نجیب و با فرهنگ شهر پردیس در خصوص برخی مزاحمت‌های احتمالی در حین اجرای پروژه سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا