فرماندار پردیس از رشد ۳۸ درصدی ایجاد اشتغال در سال جاری خبر داد

فرماندار پردیس از رشد ۳۸ درصدی ایجاد اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت: برای ایجاد شغل در شهرستان ظرفیت بالایی داریم و با این رشد نسبت به سال قبل پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان پردیس، نشست شورای اداری شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه، معاونان فرماندار، اعضای شورای تامین و بخشداران در سالن جلسات فرمانداری و روسای ادارات شهرستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

فرماندار پردیس با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، ایشان را الگوی تمام عیار برای همه مردم و بالاخص برای مسئولین دانست و افزود: چهل سال تلاش بی وقفه این شهید بزرگوار برای ایجاد امنیت و آرامش با مبارزه با دشمنان زبانزد و الگو است و همه باید از اخلاص و اقدامات سردار شهید سلیمانی بهره بگیرند.

رضایی هدف از برگزاری این جلسه را برقراری ارتباط بهتر میان ادارات و هماهنگی و پیگیری مشکلات شهرستان و اتخاذ تدابیری برای رسیدگی به این مشکلات عنوان کرد و افزود: باید وفاق و همدلی در میان مسئولان و هماهنگی و همکاری در ادارات گسترش پیدا کند تا کارها به بهترین وجه به انجام برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس مدیریت در شرایط فعلی را بسیار سخت و دشوار دانست و گفت: باید از این توفیق که در اختیار ما قرار گرفته است به نحو مطلوب استفاده کرده و در راه رسیدگی به مطالبات و حقوق مردم حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: باید احترام به ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار داده و از ناراحتی مردم جلوگیری کنیم زیرا بزرگترین سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است و امید به مردم باید در سرلوحه کار ها قرار گیرد و بیشترین توان خود را در این راه به کار گیریم.

رضایی از رشد ۳۸ درصدی ایجاد اشتغال در سال جاری خبر داد و افزود: برای ایجاد شغل در شهرستان ظرفیت بالایی داریم و با این رشد نسبت به سال قبل پیشرفت چشمگیری داشته و رتبه دوم استان را در این زمینه به دست آورده ایم که اقدامات معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری با همکاری ادارات مرتبط، تاثیر خود را در راستای تسهیل تولید، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال به جا گذاشته است.

فرماندار پردیس خاطر نشان کرد: ایجاد شهرک اختصاصی صنوف مزاحم در حال پیگیری است که با به سرانجام رساندن این موضوع نمای بصری شهر ها ارتقا یافته، تردد سهولت پیدا می کند و آرامش شهروندان تامین می شود و در بحث تامین مایحتاج مردم نیز جذب بیش از ۲هزار و ۶ تن کالاهای تنظیم بازاری در ۹ ماهه ابتدایی سال و کسب مقام نخست در استان از اهتمام مسئولان شهرستان به رفع مشکلات مردم خبر می دهد.

رضایی گفت: تسریع در احداث و واگذاری واحدهای مسکن مهر و خدمات زیرساختی مربوط به آن، احداث تصفیه خانه شماره ۲ پردیس، انجام فراخوان مناقصه ۲ تصفیه خانه توسط شرکت عمران شهر پردیس و آبفا و اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب در بومهن، همچنین احداث مترو که در دستور کار دولت قرار دارد و پیمانکار آماده شروع عملیات است نیز از دیگر پیگیری های انجام شده توسط مجموعه مدیریت شهرستان برای رفع مشکلات مردم و تسهیل در ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان است.

فرماندار پردیس به ارتقای خسرو آباد به شهر و صدور مجوز ایجاد بخشداری مرکزی شهرستان اشاره کرد و افزود: پیگیری در خصوص ارتقای سعید آباد به شهر نیز در دست انجام است و بخش مرکزی این شهرستان با پیگیری های مداوم تاسیس شده و با اضافه شدن یک بخش و شهر جدید خلاء های موجود برطرف خواهد شد و در صدد هستیم با استقرار ادارات در نقاط مختلف شهرستان دسترسی بهتر مردم را فرآهم آوریم و لازم است با توجه به شرایط جدید، موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز نیز با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه داشته باشد و اجازه کوچکترین سوء استفاده ای داده نشود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز با تاکید بر لزوم صبر لسانی و عملی انسان در برابر مشکلات و ناملایماتی ها و پرهیز از کینه ورزی و دامن زدن به خواسته های شیطان گفت: دستاورد اصلی انسان ها تلاش برای خدمت رسانی به مردم و پرهیز از افزوده شدن اشتباهات و خطاها است و مسئولان همواره باید افتخار کنند که خدمتگذار هستند زیرا هر گاه چیزی از طرف خداوند اعطا شد باید شکرگزار بود و این فرصت پیش آمده برای خدمت، باید به غنیمت شمرده شود.

بیان دستورالعمل های مقابله با ترک وظیفه مدیران و کارمندان و بندهای قانونی مربوط به آن توسط رئیس دادگستری شهرستان و تشریح اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت عمران شهر پردیس در بحث های رو و زیربنایی توسط مدیر عامل شرکت نیز بخش دیگری از این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا