دیدار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امام جمعه شهرستان پردیس

بمناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امام جمعه شهرستان پردیس دیدار کرد.

به گزارش صبح پردیس، عصر دیروز و بمناسبت فرا رسیدن روز کار و کارگر، فرشاد مرمرچی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان پردیس به همراه جمعی از صاحبان مشاغل با حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان پردیس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در دفتر امام جمعه صورت گرفت، مرمرچی ضمن تشکر از همراهی و حمایت امام جمعه شهرستان نسبت به جامعه کارگران، گزارش مختصری از عملکرد و وضعیت اشتغال اداره ارائه نمود.

 در ادامه حجت الاسلام حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر به اقشار زحمتکش کارگر، از زحمات گرانقدر همه این عزیزان و دستان توانای گردانندگان چرخه تولید تقدیر نموده و خواستار رسیدگی بهتر و بیشتر وضعیت اشتغال در شهرستان شد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری، اظهار داشت: نهاد نماز جمعه مانند همیشه در جهت رشد و شکوفایی تولید قدم خواهد برداشت و گوش شنوای کارگران و کارفرمایان در امر تولید و اشتغال خواهد بود. البته جهش تولید جز با مشارکت اقشار مختلف مردم، بخصوص جامعه کارگران در کشور میسر نخواهد شد و نقش این عزیزان در این امر مهم، یک نقش انکارناپذیر و تأثیرگذار به شمار می رود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا