فرماندار شهرستان پردیس:

حضور‌ معلمان در ارتقای سطح فرهنگ شهرستان اثر گذار است

به منظور تجلیل از مقام معلم، فرماندار شهرستان پردیس به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با مدیر و معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، فرماندار پردیس در این دیدار معلمان را آینده ساز دانست و گفت: حضور‌ معلمان در ارتقای سطح فرهنگ شهرستان اثر گذار است و آینده سازان و نوجوانان کشور در پرتو آموزه های معلمان به بالندگی می رسند از این رو تکریم مقام معلم و توجه به موضوعات آموزش و پرورش بسیار مهم است.

 قضاتلو مباحث فرهنگی و اخلاقی را در کنار موضوعات آموزشی بسیار با اهمیت دانست و گفت: برای تامین فضای آموزشی در فازهای جدید شهر پردیس تمام توان را به کار گرفتیم و شرکت عمران نیز چندین مدرسه تحویل آموزش و پرورش داد و در بحث مسکن فرهنگیان و بومی سازی معلمان نیز لازم است اقداماتی انجام گیرد و مجموعه مدیریت شهرستان برای کمک به این امر پای کار خواهند بود.

لنکرانی رئیس اداره آموزش و پرورش پردیس نیز در ادامه تلاش برای تشکیل تیم مدیریتی قوی در اداره آموزش و پرورش را یک اولویت دانست و گفت: اداره آموزش و پرورش قوی می‌تواند مدارس و کادر فنی قوی فراهم آورد تا نیازهای آموزشی و پرورشی شهرستان به طور کامل برطرف شود.

در ادامه پیرامون چالش‌های پیش روی اداره آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آتی تبادل نظر انجام گرفت.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا