لزوم اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های زودبازده در بومهن

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بومهن بر لزوم اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های زودبازده در بومهن تأکید کرد.

به گزارش صبح پردیس؛ رضا صادقی امروز در حاشیه برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر بومهن اظهار داشت: امروز هیأت رئیسه آخرین سال فعالیت دوره چهارم شورای شهر بومهن مشخص شد.

وی با بیان اینکه سه سال به‌عنوان نایب رئیس و یک دوره به‌عنوان دبیر در هیأت رئیسه حضور داشته است، افزود: برای نخستین بار طی سال‌های اخیر، انتخاب هیأت رئیسه بدون تنش و مشکل و با تعامل و تفکر برگزار شد.

صادقی ادامه داد: سه نفر عضو هیأت رئیسه از باتجربه‌ترین اعضای شورای شهر در بخش‌های مختلف هستند و اعضای شورای شهر به این جمع‌بندی رسیدند که برای اداره شهر افراد باتجربه، دارای تعامل بالا و متعادل بهتر می‌توانند سکان شورا را به دست بگیرند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بومهن اضافه کرد: باید با تلاش اعضای شورای شهر و شهردار بومهن، پروژه‌های نیمه‌تمام ولی در حال اجرا در اسرع وقت به پایان برسد؛ با فعالیت‌های مثبت و مؤثر باید ریل‌گذاری خوبی صورت گیرد تا اعضای شورای شهر این دوره زمینه فعالیت اعضای دوره بعدی را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: طی یک سال آینده، با همکاری شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه‌های زودبازده انجام خواهیم داد تا شهروندان از امکانات شهروندی خوب و استانداردی بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا