به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛

برگزاری اردوی آموزشی، فرهنگی و تفریحی آبشار کمرد

به همت هیئت ورزش کارگری شهرستان پردیس اردوی آموزشی، فرهنگی و تفریحی آبشار کمرد به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از هیئت ورزش‌های کارگری شهرستان پردیس، اردوی آموزشی فرهنگی و تفریحی هیئت ورزش‌های کارگری شهرستان پردیس با حضور جمع کثیری از شهروندان، خانواده کارگران و ورزشکاران این هیئت برگزار شد.

حسن لاله رئیس هیئت ورزش‌های کارگری و رییس شورای اسلامی شهر پردیس در حاشیه برگزاری این اردو گفت: برای افزایش سطح شادابی و نشاط شهروندان و ارتقا نشاط اجتماعی تصمیم گرفتیم تا اردوهایی را با نظارت و برنامه‌ریزی کمیته اوقات فراغت هیئت کارگری تحت عنوان *نبض جوانی* برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی افزود: این برنامه به عنوان گام نخست اجرای این طرح در آبشار طبیعی و زیبای روستای کمرد برگزار شده و مورد استقبال همشهریان قرار گرفته است.

رییس هیئت ورزش‌های کارگری ادامه داد: در نظر داریم این برنامه‌ها در ایام مختلف و در نقاط متفاوت به صورت مدون برگزار شود. لاله اظهار داشت: در این برنامه دو کلاس آموزشی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس با دو محور شناخت بیماری‌ها و سبک زندگی سالم و مهارت‌های کنترلاسترس برگزار شد. وی با بیان اینکه در کنار این برنامه‌ها تلاش کردیم تا دوستی با طبیعت را همراه با شهروندانمان تمرین کنیم؛ خاطرنشان کرد: از همکارینایب‌رییس و دبیر هیئت ورزش‌های کارگری شهرستان پردیس هم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

فاطمه حیدری نایب رئیس هیئت و عضو شورا مشورتی جوانان شهرستان پردیس اظهار داشت؛ با توجه به اینکه سیل عظیمی از جمعیت متمرکز در شهرستان پردیس را خانواده کار و تلاش تشکیل داده‌اند، سعی کرده‌ایم در دو کمیته مجزا تحت عنوان کمیته اوقات فراغت و کمیته آموزش، برنامه‌های مدون و متعددی را ویژه خانواده‌های کارگر برنامه‌ریزی کنیم. وی افزود؛خانواده‌های کارگر می‌توانند پس از عضویت در این هیئت از سایر خدمات هیئت ورزش کارگری از جمله استفاده نیم بهاء از کلاس‌های آموزشی ورزشی، بلیط رایگان استخر و…بهره‌مند شوند.

صخره نوردی و بازدید از غار، پیاده روی خانوادگی در مسیر آبشار، آشپزی گروهی، پاک‌سازی محیط آبشار، مسابقات مفرح و … از دیگر برنامه‌های این اردو یک روزهبود. گفتنی است که حسن لاله رییس و ناصر چراغی رییس کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر پردیس در پایان برنامه برای رفع مشکلات شهروندان به‌صورت چهره به چهره و حضوری به گفتگو با آنان پرداختند.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. این دوستان که مشرف شده اند آبشار کمرد با کدوم هیزم آتش روشن کردن با خودشون ذغال بردن یا درختان بدبخت اونجا را شکستن …………………………………………………………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا