شهردار بومهن خبر داد؛

آغاز اجرای طرح «استقبال از بهار» در نقاط مختلف شهر بومهن/ آسفالت ریزی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر بومهن

شهردار بومهن با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار در نقاط مختلف شهر بومهن، گفت: کاشت انواع درختچه و گل‌های فصلی در شهر بومهن و آسفالت ریزی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر بومهن از جمله موارد انجام شده در این طرح است.

به گزارش صبح پردیس، سعید علی بخشی اظهار کرد: طرح ویژه پاک‌سازی محلات در قالب طرح استقبال از بهار توسط حوزه خدمات شهری از تاریخ ۲۷ بهمن ماه آغاز و تا پایان سال، تمام محلات شهر بومهن پاک‌سازی خواهد شد.

وی افزود: طرح پاک‌سازی محلات همه ساله، با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری بومهن و با حضور نیروهای خدمات شهری، پاکبانان و مشارکت شهروندان به منظور ارائه خدمات چشمگیر و ارتقاء سیمای شهری و زیبایی بصری محل سکونت اجرایی می‌شود.

شهردار بومهن ادامه داد: در این طرح ویژه، شهر بومهن به ۲۷ محله تقسیم گردیده و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پارکبانان با حضور در محلات مختلف اقدام به انجام خدمات از قبیل شستشوی معابر، جداول، رفت‌روب معابر، تعمیر سطل‌های زباله، پاک‌سازی زمین‌های بلااستفاده و امحای پوسترهای تبلیغاتی می‌نمایند.

علی بخشی گفت: سامانه تلفنی ۱۳۷، تلفن ثابت ۷۶۲۲۳۵۷۴ و تلفن همراه ۰۹۱۲۳۲۶۵۶۹۲ حوزه خدمات شهری شهرداری بومهن به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شما شهروندان گرامی می‌باشد.

*نصب میزهای بتنی پینگ پنگ در برخی بوستان‌‎های شهر بومهن

وی تصریح کرد: در آستانه سال نو و با توجه به اهمیت ورزش همگانی در جامعه و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مردم، تعداد ۶ میز پینگ‌پنگ بتنی به همراه تجهیزات در بوستان‌های سطح شهر نصب شد.

علی بخشی ادامه داد: میزهای پینگ‌پنگ بتنی در بوستان‌های شقایق، خلیج‌فارس، بهار، فجر و شادی نصب گردیده و شهرداری بومهن درصدد است تا در حد توان تمام پارک‌های سطح منطقه را به وسایل ورزش همگانی مجهز کند.

شهردار بومهن گفت: این طرح با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان و تشویق آنان به امر ورزش توسط فضای سبز شهرداری بومهن انجام‌شده است.

*نصب المان نوروزی کشاورز در ابتدای رمپ ورودی شهر بومهن

وی با بیان نصب المان کشاورز در حال کاشت درنهایت زیبایی و ظرافت به طول ۴ متر با پوشش چمن مصنوعی، در رمپ ورودی ابتدای شهر بومهن، بیان کرد: نصب المان مرد کشاورز نماد روزگاری نه چنان دور از شهر بومهن است که یکی از قطب‌های مهم کشاورزی شرق تهران به شمار می‌آمده و متأسفانه در سال‌های اخیر و با خشکسالی پیش‌آمده از رونق کشاورزی این منطقه کاسته شده است.

*کاشت انواع درختچه و گل‌های فصلی در شهر بومهن

شهردار بومهن با اشاره به عملیات کاشت گل‌های فصلی در طرح استقبال از بهار ابراز داشت: کاشت گل‌های فصلی، نشاکاری و درختچه در بلوارها، میادین، لچکی‌ها و رمپ و لوپ ورودی شهر با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی و ارتقاء سطح سلامت روحی شهروندان در فضای شهری انجام شده است.

وی افزود: انواع درختچه‌ها شامل یاس زرد، پیروکانتا، بربریس قرمز، دم موشی، دم طاووسی، کامیس پاریس و انواع گل‌های رز، نسترن سفید و گل‌های فصلی شب بو و بنفشه در طرح استقبال از بهار مورد کاشت قرار گرفته است.

علی بخشی اظهار داشت: مجموعه فضای سبز شهرداری بومهن با کادری مجرب و متخصص و تولیدات متنوع نمونه‌های گیاهی، شهرداری بومهن را به خودکفایی در زمینه تولید گل‌های دائمی رسانده است.

شهردار بومهن در خاتمه یادآور شد: یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تداوم وجود این گل‌ها در معابر عمومی، همراهی مردم و پرهیز از کندن گل‌هاست و امیدواریم این امر در فصل بهار به خوبی رعایت شود.

* آسفالت ریزی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر بومهن

شهردار بومهن با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی در کوچه کدخدایی واقع در خیابان کامیونداران در منطقه صنعتی به مساحت یک هزار و 500 مربع در حال انجام است، تصریح کرد: شهرداری بومهن در راستای کاهش بار ترافیکی بلوار اصلی و اتصال خیابان کامیونداران به کمربند جنوبی اقدام به زیرسازی و آسفالت کوچه کدخدایی نموده است.

وی افزود: همچنین کوچه شهید جهانشاهی واقع در خیابان شهدای بومهن لکه‌گیری و آسفالت شد.

علی بخشی ادامه داد: ترمیم نوار حفاری بخشی از خیابان شهدای بومهن در راستای تسهیل در رفت‌وآمد ایمن دانش آموزان و رضایتمندی ساکنین، عملیات‌ترمیم نوار حفاری فاضلاب مقابل مدرسه نوشین و غزنچای واقع در خیابان شهدای بومهن انجام شد.

شهردار بومهن تصریح کرد: حفاری صورت گرفته در این خیابان توسط اداره آب و فاضلاب انجام‌گرفته که موجب تخریب بخشی از آسفالت این خیابان و بروز مشکلاتی برای شهروندان و دانش آموزان شده بود.

علی بخشی با بیان اینکه عملیات و ترمیم آسفالت این نوار حفاری با تلاش و پشتکار واحد عمران شهرداری انجام‌گرفته است، بیان کرد: تمامی نوارهای حفاری در سطح شهر در راستای بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر و بهبود سیما و منظر شهری در طرح استقبال از بهار به سرعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا