امام جمعه پردیس:

نمایندگان این دوره قول دادند که کم‌کاری‌ها را جبران کنند

امام جمعه پردیس گفت: در حال نزدیک شدن به مرحله دوم انتخابات مجلس هستیم و تعدادی از کاندیداهای در شهرستان حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند با رای شما مردم وارد مجلس شده و به انقلاب و صاحبان انقلاب خدمت کنند.

به گزارش صبح پردیس به نقل از خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی اولین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز ۴ و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و اشاره به شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار، مسأله اصلی و مهم‌تر از پهپاد و موشک، اظهار کرد: این روزها بسیار صحبت از وعده صادق، موشک‌های ایران و اینکه چند موشک اصابت کرده مطرح می‌شود؛ اما موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است و اینکه چه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده مهم نیست.

امام جمعه پردیس افزود: مسأله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسأله شکست هیمنه اسرائیل غاصب و جنایت‌کار، مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک، پهپاد، هواپیما، ابزارهای جنگی و مانند این‌ها تأثیر بگذارند در عقب‌راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دل‌ها را تحت تأثیر قرار داده و ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است زیرا هر کس رسانه‌ی قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود، ابراز کرد: امروز می‌بینیم که امپراطوری رسانه‌ای دنیا درحال شکست‌ خوردن است و دیگر آن‌طور که دشمن می‌خواهد روایت صورت نمی‌گیرد و حصر رسانه‌ای دشمن امروز در حال متلاشی‌شدن است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: در موضوع فلسطین، دنیا تکان خورده است و مسئله اول دنیا در اروپا و دنیا شده فلسطین و تظاهرات صدها هزار نفری را در غرب و به خصوص آمریکا می‌بینید که این حصر شکسته شده است و روایت درست رسانه‌ای شد و نتیجه‌اش همین تظاهرات ملت‌ها بر علیه دولت‌های ظالم است.

تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است

حجت الاسلام حسینی درخصوص مشارکت مردم در جهش تولید و اشاره به شعار سال، عنوان کرد: تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که مشارکت مردم در اقتصاد با نگاه بخشی، پروژه‌ای و مهندسی محقق نخواهد شد و باید نگاه زیست‌بومی، فرآیندی و بینِ بخشی داشت و باید به تمام گره‌های سیاستی، ساختاری و حکمرانیِ مانع حضور مردم توجه کرد.

امام جمعه پردیس افزود: دولت باید در واگذاری امور به مردم دست به نوآوری زده و به‌جای تلاش برای حل مشکلات، باید بر توسعه راه‌حل‌های اجتماعی خارج از دولت و اجتماعی‌سازی مسائل کلان کشور تمرکز کند.

با خرید کالای ایرانی از کارگران حمایت کنیم

حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر و بیان اینکه کارگر ستون اصلی تولید است، تاکید کرد: حمایت از کارگر، هم وظیفه مسوولان است که با رفع موانع و ظلم نکردن این حمایت انجام بگیرد و هم وظیفه مردم این است که برای حمایت از کارگر ایرانی، با خرید کالای ایرانی از کارگران ایرانی که بهترین و متدین‌ترین و وفادارترین کارگرهای دنیا هستند حمایت کنند.

زمینه وحدت بیشتر ایران و پاکستان فراهم شد

وی با اشاره به اهمیت و ابعاد مختلف سفر رئیس جمهور به پاکستان، خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان از چند جهت اهمیت دارد که ابتدا امن‌سازی مرزهای طولانی برای تعمیق روابط دیرینه چند جانبه و دوم تقویت روابط دو بازیگر اصلی منطقه است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: سومین مورد آمادگی افکار عمومی پاکستان و استقبال از عملیات وعده صادق بود که از سفر رئیس جمهور کشورمان به خوبی استقبال کردند و همین امر می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر دو کشور در راستای همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق آتش‌بس در غزه باشد.

آمریکا مانع صلح و آرامش در دنیا است

وی با اشاره به مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل، ابراز کرد: آمریکا مانع صلح و آرامش در دنیاست زیرا قرار بود فلسطین یکصد و نود و چهارمین عضو سازمان ملل شود، اما وتوی آمریکا، مانع از تحقق این هدف شد و جهانیان یک بار دیگر فهمیدند که همراهی دو نگرش ایدئولوژی صهیونیسم و امپریالیسمِ آمریکایی اجازه نمی‌دهد که صلح و آرامش بر منطقه و دنیا حکم‌فرما شود.

نمایندگان این دوره قول دادند که کم‌کاری‌ها را جبران کنند

امام جمعه پردیس با بیان مطالبات شهرستان پردیس، تاکید کرد: در حال نزدیک شدن به مرحله دوم انتخابات مجلس هستیم و تعدادی از کاندیداهای در شهرستان حضور پیدا می‌کنند تا بتوانند با رای شما مردم وارد مجلس شده و به انقلاب و صاحبان انقلاب خدمت کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: به هر کاندیدایی که به منطقه آمده و در دفتر امام جمعه حاضر شده، چند مطلب را متذکر شدیم که ابتدا به مطالبات شهروندان ربط داشت.

وی تاکید کرد: از اینکه غالب سی نماینده تهران که هیچ توجهی به شهرستان پردیس نداشتند (هرچند تعداد معدودی آمدند و اقداماتی نیز انجام دادند که یک روز باید گزارشی داده شود)، حتی برخی که نماینده خاص پردیس هم بودند متاسفانه هیچ کاری برای پردیس انجام ندادند و اصلا ما آن‌ها را ندیدیم که خدماتشان را ببینیم، اما نمایندگان و کاندیداهای این دوره قول دادند که انشاالله این کم‌کاری‌ها را جبران کنند.

پایان پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا