دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس خبر داد:

ضرب الاجل دادستانی پردیس برای احداث آرامستان در شهر پردیس

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از تعیین ضرب الاجل به شرکت عمران پردیس برای مشخص شدن وضعیت آرامستان در شهر پردیس خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری با بیان اینکه پیش از این اقداماتی را انجام داده بودیم چرا که از باب حقوق عامه یکی از وظایف دادستانی است گفت: با توجه به درخواست فرماندار شهرستان پردیس مبنی بر ورود دادستانی برای تعیین تکلیف وضعیت آرامستان و ضرورت ایجاد آرامستان دادستانی شرکت عمران را ملزم میکند وضعیت نبود آرامستان را هرچه سریعتر مشخص کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی شرکت عمران پردیس ایجاد آرامستان است افزود: این شرکت تا پایان سال 98 فرصت دارد زمین آرامستانی را که مناسب تکریم درگذشتگان است مشخص و معرفی کند.

دادستان پردیس گفت: در صورتی که در این موعد مقرر اقدامات لازم انجام نشود یقینا اقدامات قانونی انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پردیس چند روز پیش گفته بود نبود آرامستان یکی از دغدغه‌های مهم مردم منطقه است و از دادستان پردیس درخواست دارم به عنوان مدعی العموم زمانی را برای شرکت عمران پردیس مسئول مستقیم این موضوع تعیین کند تا هرچه زودتر تلکیف آرامستان پردیس مشخص شود.

وی افزود: راه اندازی آرامستان یکی از وظایف شرکت عمران شهر‌های جدید است که هنوز به آن عمل نشده و تاکنون شرکت عمران پردیس علاوه بر تذکراتی که فرمانداری داده است هیچ اقدامی انجام نداده است.

شهرستان پردیس هم اکنون بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد که با توجه به ساخت و ساز 82 هزار واحد مسکن مهر و افزایش جمعیتی در سالهای آینده نیاز مبرم به یک آرامستان دارد.

هم اکنون اموات شهر پردیس به بهشت زهرای تهران منتقل میشوند .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا