تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس

با برگزاری جلسه معتمدان انتخابات و پس از رای گیری مخفی، اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند و این هیات تشکیل شد.

به گزارش صبح پردیس، نشست تشکیل هیات اجرایی انتخابات شهرستان پردیس باحضور رضایی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان، آغاجری دادستان و سلطانی رئیس اداره ثبت احوال به عنوان اعضای اداری، حسن بابایی رئیس ستاد انتخابات، ویسی رئیس و دیگر اعضای هیات نظارت بر انتخابات و ۲۶ نفر از ۳۰ معتمد معرفی شده در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در این نشست افراد حاضر ضمن معرفی خود، به اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیات اجرایی پرداختند و در پایان و بعد از رای گیری مخفی و شمارش آرای ماخوذه، آقایان حسینعلی سلیمانی فر، ناصر چراغی، علی عابدی، میثم جعفر، مظاهر مرتضوی، سیف الله شکاری، کورش ملکی و نادر شایان به عنوان اعضای اصلی و آقای داود صانعی، خانم فرشته بابایی و آقایان محمد حسن موید زاده، مهدی نایب زاده و فریدون ابراهیمی نیز اعضای علی البدل هیات نام گرفتند.

در ادامه و با حضور اعضای اداری، اعضای هیات نظارت و مسئولان فرمانداری و افراد منتخب، برخی موارد مهم مطرح و زمان جلسه تعیین تکلیف شعب اخذ رای نیز مشخص شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا