بارگذاری جمعیت در فازهای شهر پردیس مهم‌ترین دغدغه برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان پردیس

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس گفت: بارگذاری جمعیت در فازهای شهر پردیس مهم‌ترین دغدغه برگزارکنندگان از نظر تدارکات و پشتیبانی است و متناسب با افزایش جمعیت، شعبه‌های جدیدی پیشنهاد گردیده است.

به گزارش صبح پردیس، نشست کمیته راهبردی انتخابات شهرستان پردیس با حضور فرماندار شهرستان پردیس، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، بخشداران، مدیران واحدهای فرمانداری و روسای ادارات آب و فاضلاب شهری پردیس و بومهن، برق، مخابرات و آبفای روستایی شهرستان پردیس و با هدف تعیین دقیق تعداد و محل شعب اخذ رأی و بررسی وضعیت شعب پیشنهادی از نظر انشعابات، زیرساخت‌ها و راه‌های دسترسی برگزار شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در ابتدا با تأکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌ها در شعب اظهار کرد: نشست کمیته راهبردی برای بررسی انتخابات گذشته و مرور اتفاقات و تجربیات به منظور بهتر برگزار کردن انتخابات است و دعوت از روسای ادارات خدمات رسان نیز به همین منظور انجام‌گرفته است.

در ادامه حسن بابایی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس نیز بارگذاری جمعیت در فازهای شهر پردیس را مهم‌ترین دغدغه برگزارکنندگان از نظر تدارکات و پشتیبانی دانست و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته و اعلام شرکت عمران جمعیت ساکن در این مناطق برای زمان انتخابات برآورد شده و متناسب با آن شعبه‌های جدیدی پیشنهاد گردیده که بررسی وضعیت خدمات و انشعابات این اماکن، لازم است در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست مقرر شد مسئول کمیته فناوری اطلاعات با همکاری اداره مخابرات پردیس، نسبت به بررسی و رفع نقص مناطق فاقد پوشش آنتن دهی تلفن همراه اقدام کند. همچنین شرکت عمران شهر پردیس ضمن ارسال اطلاعات دقیق اماکن پیشنهادی به عنوان شعب به ادارات خدمات رسان، اقدامات لازم را برای ایجاد و دایر کردن انشعابات انجام دهد.

معرفی اعضای کمیته‌های زیرمجموعه و تشکیل نخستین نشست هر کمیته در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بررسی وضعیت موجود از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا