مدیر مرکز معاینه فنی شهر پردیس:

نخستین مرکز معاینه فنی شهر پردیس افتتاح شد + آدرس و ساعت کار

مدیر مرکز معاینه فنی شهر پردیس از افتتاح مرکز معاینه فنی پردیس از نیمه دوم مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، امیرعلی امینی با اعلام خبر افتتاح مرکز معاینه فنی شهر پردیس اظهار کرد: معاینه فنی برای اطمینان از عملکرد مناسب خودرو در انتشار گازهای آلاینده و اطمینان از عملکرد سیستم‌های ایمنی خودروها می‌باشد که در سال‌های اخیر، به دلیل مشکلات ایمنی خودروها و آلودگی‌های شهرها با نظارت بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: در نظام معاینه فنی، ابتدا آزمون آلایندگی توسط کارشناسان مرکز انجام می‌شود. در این بخش میزان گازهای آلاینده خودرو نظیر مونوکسید کربن، دی‌اکسید کربن، اکسید نیتروژن، هیدروکربن‌ها توسط دستگاه اندازه‌گیری می‌شود و از تطابق میزان آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز خودرو با استانداردهای تعریف شده اطمینان به عمل می‌آید.

مدیر مرکز معاینه فنی شهر پردیس خاطرنشان کرد: در مرحله بعد، آزمون‌های کمک فنر و انحراف چرخ انجام شده و کیفیت ترمزهای جلو و عقب خودرو بررسی می‌شود. این بررسی‌ها فرآیندی زمان‌بر است که با توجه به تعداد خودروهای موجود در سطح شهرها در برخی موارد سبب ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت برگه‌های معاینه فنی شده و نارضایتی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

امینی ادامه داد: در این راستا، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهر پردیس به منظور کاهش زمان صف و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان از نیمه مرداد سال 1398 آغاز به کار کرده است. این مرکز به عنوان تنها مرکز معاینه فنی در شهر پردیس با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و با رعایت احترام، اصول و قواعد تعریف شده، ظرفیت پذیرش خودروها را برای ساکنین مناطق شهر پردیس، بومهن و جاجرود افزایش داده و در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متقاضیان دریافت برگه معاینه فنی ارائه دهد.

وی گفت: این مرکز در پردیس، بلوار اصلی خرمدشت، نبش چهارم واقع شده است و در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 17:30 آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

انتهای پیام/

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا