شهردار پردیس خبر داد؛

امکان صدور مجوز نصب آسانسور در مجتمع‌های پردیس

شهردار پردیس از امکان درخواست و ایجاد تسهیلات گرفتن مجوز نصب آسانسور برای واحدهای فاقد آسانسور خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، کوروش گلریز شهردار پردیس اظهار کرد: از سال‌های گذشته در فازهای یک تا 4 پردیس حدود 1400 بلوک در 300 مجتمع به دلایل خاص آسانسور ایجاد نشده که این موجب سیل درخواستها به شهرداری برای آسانسور دار شدن واحدها روانه شود.

وی با بیان اینکه اکثر شهروندان به دلایل جسمی حرکتی اکنون نیاز به آسانسور دارند، گفت: با توجه به اینکه در این مجتمع‌ها پایان کار اخذشده بود و نمی‌توانستیم تغییراتی در سطح اشغال آن‌ها انجام دهیم درخواستی برای حل مشکل به کمیسیون ماده 5 ارسال شد.

شهردار پردیس بیان کرد: در کمیسیون ماده 5 موافقت شد که در این مجتمع‌ها بدون هزینه‌ای از سوی شهرداری برای نصب آسانسور و همچنین حل شدن افزایش سطح اشغال اقدام شود .

گلریز تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت مجوز نصب آسانسور به شهرداری مراجعه و درخواست بدهند و با نظر شهرداری و کارشناسان نظام مهندسی و موسسه استاندار نسبت به خرید و نصب آسانسور که وظیفه خود شهروندان است اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اخذ مجوز از شهرداری هزینه‌ای برای شهروندان ندارد، خاطرنشان کرد: همه مجتمع‌ها به دلیل نوع سازه شامل شرایط نصب آسانسور نیستند و این موضوع باید از طرف شهرداری بررسی و کارشناسی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا