مدیرعامل شرکت عمران پردیس؛

کلنگ ساخت دو فرهنگسرا در فاز ۸ پردیس بر زمین زده شد/ ساخت مجموعه ورزشی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع در محله تفتان پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: کلنگ ساخت دو فرهنگسرا در فاز ۸ پردیس در محله تفتان و سرای محله الوند با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان بر زمین زده شد.

به گزارش صبح پردیس، مراسم کلنگ زنی دو فرهنگسرا در فاز ۸ پردیس با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام جمعه شهرستان پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس، معاونین و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، کوروش گلریز شهردار، حسن لاله نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس و دیگر مسئولان محلی بااعتباری بالغ‌بر 70 میلیارد تومان بر زمین زده شد.

این پروژه توسط شرکای سرمایه‌گذار شرکت عمران پردیس طی بسته‌های مشارکتی در دست احداث است که یکی از این بسته‌ها دو محله تفتان با حدود ۳۲ میلیارد تومان اعتبار شامل دو بوستان به مساحت دو هکتار، یک مجموعه ورزشی با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع با کاربری فوتبال، والیبال و زمین چند منظوره تنیس در محله تفتان این فاز اجرایی می‌شود.

همچنین در حاشیه این بوستان ساخت سرای محله‌ای شامل مهدکودک، سالن آمفی تئاتر، کارگاه های آموزشی، اتاق بازی و واحدهای تجاری تا اوایل سال 99 به اتمام خواهد رسید.

در ادامه مسوولان کلنگ ساخت سرای محله الوند را که طی بسته مشارکتی دیگری در مساحت ۲ و نیم هکتاری و دارای فضای آموزشی، مذهبی، تجاری، سرای محله و مرکز محله ساخته خواهد شد و این اقدامات با توجه به پیش‌بینی‌های شرکت عمران برای ارائه خدمات به ساکنین این منطقه این اقدام صورت گرفته است.

فرهنگسرا فاز ۸ پردیس

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس پس از مراسم کلنگ زنی دو سرای محله و آغاز به کار مسجد امام رضا (ع) فاز ۸ پردیس، در جمع نمازگزاران اظهار داشت: امروز با حضور امام جمعه، شهردار پردیس، اعضای شورای شهر پردیس کلنگ‌ ساخت دو سرای محله زر فاز هشت بر زمین زده شد که در کل حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه ساخت این دو فرهنگسرا است.

وی افزود: فاز 8 پردیس به‌زودی به شهری ۱۲۰ هزار نفری در کنار شهر جدید پردیس تبدیل خواهد شد و به طور حتم این فاز آینده خوبی دارد، اما امروز مشکلات جدی در بحث خدمات و تکمیل واحدها داریم که امیدواریم با کمک و همیاری مردم و مسئولین این مشکلات رفع و شاهد شهری باشیم که تمام خدمات را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خاطرنشان کرد: اولین اقدام ما در فاز هشت دو باند کردن ورودی و آسفالت و روکش این مسیر بود که به موازات آن این نوع فعالیت در تمام خیابان‌ها و مسیرهای دسترسی فاز هشت انجام می‌شود.

هدایت ادامه داد: موضوع حل مشکلات ورودی این فاز بخشی از دغدغه‌های ما بود که برای حل آن ساخت کمربندی شرقی این فاز که از لحاظ ترافیکی و شهرسازی جزو اولویت‌ها بود را جز اولویت‌ها قراردادیم.

فرهنگسرا فاز ۸ پردیس

وی ضمن تشکر از دادستان شهرستان پردیس برای رفع معارض ورودی فاز هشت بیان کرد: تا دو ماه آینده ساخت کمربند شرقی فاز هشت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و در بحث ترافیکی تاثیرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: پیگیری‌هایی برای ساخت مدارس در شهر پردیس انجام‌شده بود که طی آن ۸ باب مدرسه تکمیل شد اما تأسیسات سرمایش و گرمایش آن کامل نبود که امروز این بخش از کار انجام‌شده است و امسال شاهد راه‌اندازی مدارس فاز ۸ پردیس و حضور جمعیت دانش‌آموزی در مدارس خواهیم بود.

هدایت افزود: تکمیل خدمات را هم‌زمان با حضور و اسکان جمعیت در این فاز را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در تمام مراکز محلات مراکز آموزشی، درمانی، مذهبی، فضای سبز و سایر کاربری‌های موردنیاز محلات را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: امسال در برنامه داریم، ۴ مرکز آموزشی دیگر را احداث کنیم و در کل ۷ مرکز آموزشی امسال به مدارس ساخته‌شده افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: ساخت ۴ باب مسجد را آغاز کردیم که امروز یکی از آن‌ها بانام مسجد امام رضا (ع) به بهره‌برداری رسید و سه باب مسجد دیگر در دست‌ساخت است.

هدایت ابراز کرد: ساخت دو بوستان و فضای سبز اجرایی شده امسال ساخت ۲ بوستان دیگر را هم در این فاز به بهره‌برداری خواهیم رساند و در کنار آن چهار پارک در فاز هشت در دست احداث است و هم‌زمان ساخت پنج پارک دیگر را نیز در برنامه داریم.

وی اظهار کرد: ۴ واحد تجاری تاکنون در این فاز ساخته‌شده و ساخت 9 واحد تجاری دیگر را هم امسال شروع خواهیم کرد و در ادامه یک واحد درمانی و یک مجموعه ورزشی نیز در دست احداث است.

فرهنگسرا فاز ۸ پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه اقداماتی برای احداث ۲ مجموعه ورزشی تا پایان سال انجام‌شده، افزود: بحث بازار روز که جزو نیازهای اصلی ساکنین این فاز بود را در برنامه قراردادیم که ۴ زمین با کاربری بازار روز طی تفاهم‌نامه‌ای تحویل شهرداری پردیس شده است که با ساخت بازار روز نیازهای روزانه شهروندان با همت شورا و شهرداری پردیس عملیاتی خواهد شد.

هدایت ادامه داد: کلانتری این فاز امسال به شهروندان خدمات می‌دهد اما تلاش کردیم با مساعدت‌های ویژه‌ای که از طرف هیئت امنا صورت گرفته بتوانیم بحث امنیت را در کنار مباحث خدماتی، فرهنگی و اجتماعی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: قطعاً فاز ۸ با توجه به موقعیت مکانی صددرصد در سال آینده به یکی از شهرهای بسیار خوب و ایده آل تبدیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درپایان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی با اختصاص زمین‌های دارای کاربری انجام می‌شود و ما در کنار تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس که وظیفه ملی ما است و با اهتمام ویژه وزیر راه و شهرسازی بحث تکمیل خدمات در فاز هشت را جزء اولویت‌ها قرار داده ایم.

سه ردیف بودجه به پردیس اختصاص یافت

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی ضمن معرفی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کیانی امام جماعت مسجد امام رضا(ع) فاز 8 اظهار داشت: امروز ساکنان این فاز به طور رسمی صاحب پایگاه علمی و مذهبی و امام جماعت شدند و این با تلاش مدیرعامل شرکت عمران پردیس و وزیر راه و شهرسازی محقق شد.

وی گفت: در بودجه امسال سه ردیف به شهر پردیس اختصاص داده شد که نمود آن در فازهای مختلف این شهر نمود داشته است و امیدواریم در خدمات فرهنگی، اجتماعی و تجهیز مساجد و سراهای محله نیز بیشتر نمود داشته باشد.

ساخت ناحیه شهرداری پردیس در فاز 8

سپس کوروش گلریز شهردار پردیس ضمن تقدیر از فعالیت‌های شرکت عمران اظهار داشت: شهرداری پردیس به فاز هشت ورود کرده و ساخت ایستگاه آتش‌نشانی این فاز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست‌ساخت است و به طور حتم امسال افتتاح خواهد شد.

وی گفت: تهیه و تجهیز ماشین آلات آتش‌نشانی فاز 8 پردیس نیز طی تفاهم‌نامه‌ها و رایزنی‌ها به‌زودی و پس از اتمام ساختمان تهیه و تجهیز خواهد شد.

شهردار پردیس افزود: ساخت مرکز ناحیه فاز ۸ شهرداری پردیس را با تحویل زمین و اختصاص بودجه سال ۹۸ شهرداری با کمک و یاری شورای اسلامی شهر امسال در این فاز ساخته خواهد شد.

گلریز خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی را در برنامه داریم و طی بازدیدهای به عمل‌آمده ساخت بازارهای روز را به‌زودی و پس از مشخص شدن پیمانکار آغاز خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا