افتتاح و بهره‌برداری از بوستان خلیج فارس در منطقه هوافضای بومهن

بوستان خلیج‌فارس در مساحتی بالغ‌بر ۱۵۰۰ مترمربع در منطقه هوافضای شهر بومهن با مشارکت شهروندان افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش صبح پردیس، پروژه بوستان خلیج‌فارس واقع در منطقه هوافضا بومهن در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ با حضور مدیران و مسئولان شهرستانی به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع و با مشارکت فردی خیر در قطعه ۱۰۳۲ منطقه هوافضا به‌منظور رفاه حال شهروندان محله افتتاح گردید.

سعید علی بخشی شهردار بومهن در حاشیه افتتاح این پروژه اظهار کرد: عملیات عمرانی بوستان خلیج‌فارس از جمله خاک‌برداری، آب‌پاشی، تحکیم پهنه، نصب سنگ‌فرش، نخاله برداری، کف‌پوش زمین‌بازی، ست وسایل بازی کودکان، ست بدن‌سازی، ست بدمینتون، نیمکت، مخازن زباله، کاشت گل و گیاه و فضای سبز به همت واحد شهرداری بومهن انجام‌شده است.

وی افزود: ایجاد رضایت شهروندان در محلات کم برخوردار از امکانات شهری، از سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری شهرداری بومهن است و در روزهای آغازین سال جاری شهروندان منطقه هوافضا شاهد افتتاح پارک در سطح محله هستند.

علی بخشی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که اقدامات ارزشمندی هر چند کوچک انجام‌شده اما قطعاً این کار گامی بزرگ در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و عمل به یکی دیگر از وعده‌هایمان می‌باشد.

شهردار بومهن با اعلام اینکه توجه به محلات کم برخوردار در رأس برنامه‌های شورا و شهرداری قرار دارد، گفت: امیدواریم با سیاست‌گذاری مناسب توجه به این محلات افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا