کمک ۱۰۰ میلیون ریالی مردم پردیس به سیل‌زدگان

مدیر اوقاف پردیس گفت: مردم پردیس ۱۰۰ میلیون ریال از طریق اداره اوقاف شهرستان پردیس به مردم سیل‌زده جنوب کشور کمک کردند.

به گزارش صبح پردیس، حجت‌الاسلام حمید صابریان اظهار کرد: بعدازاینکه مدیرکل اوقاف استان تهران به کلیه ادارات و بقاع متبرکه جهت جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم برای سیل‌زدگان دستور دادند این موضوع در دستور کار همگان قرار گرفت.

وی افزود: چون مکانی خاصی را برای جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی در اوقاف پردیس نداریم به همین دلیل خیمه‌ای را در هلال‌احمر در شاهراه اصلی جاده شمال امانت گرفتیم تا نذورات و هدایای مردم را برای سیل‌زدگان جمع‌آوری کنیم که البته با استقبال زیاد مردم مواجه شدیم.

مدیر اوقاف پردیس تصریح کرد: مردم این شهرستان مقادیری از نیازهای سیل‌زدگان را تأمین کردند که امیدواریم این هدایای ناچیز پذیرای سیل‌زدگان باشد.

صابریان درباره جزئیات این هدایا و نذورات گفت: مردم پردیس، پتو، لباس،کفش، شیرخشک،آب معدنی، برنج، مقادیر زیادی ظروف و مبالغ نقدی را جهت کمک به سیل‌زدگان اهدا کردند که البته این مبالغ نقدی به دستور مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران به اجناس موردنیاز سیل‌زدگان تبدیل‌شده و در نهایت لباس، پوشک بچه و لوازم شوینده خریداری و همراه اجناس دیگر ارسال شد.

وی درباره ارزش ریالی کمک‌های نقدی و غیر نقدی ابراز کرد: در مجموع این اجناس بیش از ۱۰۰ میلیون ریال ارزش داشته که البته با هماهنگی ادارات اوقاف فیروزکوه و دماوند به منطقه سیل‌زده پل‌دختر ارسال کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا