دستگیری 2 سارق اتباع در پردیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با تلاش کارکنان آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس دو سارق منزل و ویلا در این شهرستان شناسایی و به 30 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه دو سارق منزل در شهرستان پردیس، طی عملیات پلیسی دستگیر شدند، اظهار کرد: با تلاش عوامل پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس دو سارق منزل که از اتباع بودند دستگیر و به 30 فقره سرقت از منازل و ویلاهای این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: این دو سارق 20 و 29 ساله و از اتباع کشور افغانستان هستند و اکثر اموال به سرقت‌ رفته بیشتر طلا و لوازم‌خانگی، پول نقد و تجهیزات الکترونیکی بوده است.

ناظری افزود: مأموران پلیس آگاهی این دو نفر را در حین گشت زنی دستگیر و پرونده آن‌ها نیز تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع شده است که تحقیقات در این خصوص ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان پردیسی برای پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به بکارگیری سرایدار برای ویلاها و نصب دوربین مداربسته در مجتمع‌های مسکونی اقدام کنند زیرا این موارد باعث کاهش و جلوگیری از وقوع سرقت خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا