بازدید از اماکن خدماتی و رفاهی بین‌راهی شهرستان پردیس در ایام نوروز

اماکن خدماتی و رفاهی بین‌راهی شهرستان پردیس در ایام نوروز با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس مورد نظارت و پایش مستمر قرار گرفت.

به گزارش صبح پردیس، در راستای اجرای مصوبات ستاد دائمی خدمات سفر شهرستان پردیس مبنی بر پایش مداوم وضعیت اماکن خدماتی، رفاهی بین‌راهی و چگونگی خدمات‌دهی ستادهای نوروزی به‌منظور اطمینان از کیفیت و کمیت خدمات ارائه‌شده به مسافران و شهروندان، از ابتدای سال جدید تاکنون، چندین مرحله بازدید مشترک برگزارشده است.

این بازدیدها با حضور اداره بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، بازرسان اداره صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شرق استان تهران از رستوران‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، اماکن عرضه‌کننده مواد غذایی و ایستگاه‌های نوروزی فعال در مبادی ورودی شهرستان و شهرها انجام‌گرفته اقلام فاقد استانداردهای لازم معدوم و گزارش مربوط به تخلفات تنظیم و به مراجع قانونی ارجاع شده است.

ایام ذکر است بر اساس برنامه ریزی‌های انجام‌شده، روند اجرای این پایش تا پایان تعطیلات به طور روزانه ادامه داشته و طی آن با هرگونه تخلفات بهداشتی و تعزیراتی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا