دادستان پردیس خبر داد؛

صدور حکم تخریب 4 برج 15 طبقه در بومهن

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس از صدور حکم تخریب قطعی 4 برج 15 طبقه در بومهن خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، علیرضا آقاجری اظهار داشت: پس از اولین حضور بنده در شهرستان پردیس با وضعیت نازیبایی در ابتدای شهر بومهن مواجه شدم چراکه مبلمان شهری یکی از ارکان یک شهر و جز اولویت‌های اول است و این خصیصه به دلیل وجود این برج‌ها در ابتدای شهر بومهن وجود ندارد.

وی افزود: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل‌شده که پیرو آن چندین نفر از بابت جعل، استفاده از سند مجعول، کلاه‌برداری و انتقال مال به غیر دستگیرشده‌اند و تعدادی نیز متواری هستند و پرونده از جهت اینکه به دنبال افراد متواری هستیم مفتوح است.

آقاجری ادامه داد: کمیسیون ماده 100 شهرداری بومهن حکم تخریب 4 برج 15 طبقه را دارد و با همفکری به دنبال این هستیم که حکم تخریب تمام طبقات این برج‌ها را اجرایی کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اضافه کرد: حکم تخریب این برج‌ها قطعی و قابل‌اجرا است اما تخریب این سازه عظیم مستلزم هزینه‌ای کلان بوده که باید شهرداری برای برداشتن این ملک اقدام کند.

وی تصریح کرد: به دلیل این هزینه‌های بالا در بحث اجرا با تأخیر مواجه شده‌ایم و برای پایین آوردن تمام سازه هزینه و زمان زیادی نیاز است که با توجه در مضیقه بودن شهرداری بومهن شاهد طولانی شدن پروسه تخریب هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

1 دیدگاه

  1. لطفا زمان تخریب رو اعلام کنید. بنده متقاضی جهت انجام عملیات تخریب هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا