فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

دستگیری 492 سارق در شرق استان تهران/ کشف 950 فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری 492 سارق در شرق استان تهران در سال 97 خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، سردار عبدالرضا ناظری در خصوص دستگیری باند سارقین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح نوروزی، طرح مبارزه با سارقین استارت خورد که در این طرح چندین باند دستگیر شد که کیف‌قاپی یکی از آن بود.

وی افزود: طی عملیاتی که پلیس آگاهی شرق استان تهران انجام داد توانستیم 15 نفر را دستگیر کنند که اقدام به سرقت کیف‌های شهروندان می‌کردند که بیش از 48 فقره از این سرقت‌ها کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: درمجموع کلیه باندهای دستگیرشده و در سایر موضوعات 492 سارق دستگیر و 950 فقره انواع سرقت کشف در شرق استان تهران در سال 97 کشف شد.

ناظری گفت: در این دستگیری باند سارقین به سرقت 79 سرقت منزل، 33 مورد مغازه، 207 مورد اماکن، 190 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و 169 فقره سرقت‌های خورد در شرق استان تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در اقدامات اخیر پلیس در شرق استان تهران 14 نفر به دلیل سرقت احشام با توجه به وضعیت گوشت در سطح کشور دستگیرشده و به مقامات قضایی تحول داده شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان اظهار کرد: توصیه پلیس به شهروندان در پایان سال و نوروز این است که از اموال خود مراقبت کنند و در منزل پول، طلا و اشیاء قیمتی نگهداری نکنند، چون منزل محل مناسبی برای حفظ اموال نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا